Halit Ertuğrul-Aysel Buna Yürek Dayanmaz


Halit Ertuğrul okumak gerçekten tüylerimi diken diken ediyor.Hakeza bu kitapta tüylerimi diken diken etmeye yetti.Tamamen gerçek hayattan alınan bu roman insanı derinden etkiliyor ve hayatı tekrar sorgulamasına neden oluyor.Nereden geldik?Nereye gidiyoruz?Kimiz biz gibi soruları sorarken buldum yine kendimi.

Daha Önce Düzceli Mehmet ile tanıyıp kitaplarını okumaya başladığım Halil Ertuğrul hocama yine teşekkürlerimi iletiyorum buradan.Kitaplarının yeri bende gerçekten çok ayrı.Kitapları ta yüreğimin derinlerine kadar işliyor.Tamamen gerçek hayat hikayelerini yazması insanı bu anlamda çok etkiliyor.


NOT:Kitabı Okumayanlar İçin Spoiler İçerir....

Aysel daha doğmadan annesini kaybeder.Babası;abisi ile kendisine bakamaz ve onları yurda yerleştirir.Kısa süre sonra babası ve kardeşi de ölen Aysel dünyada yalnız kalır.Bu yalnızlık ona kötü şeyler yaptırır.Hayatı hep olumsuzluklar içinde geçmeye başlar.Ateist olur,devrimci olur,eroinci olur.Sürekli kendisine zarar vermeye başlar.Ne kadar ateist bir kız olsa da hep bilincinin altında yüce Allah'ı sorgular aslında.Çevresinde onu doğru yola sevk etmeye çalışan iyi insanlar olsa da Aysel her zaman kötü yolu seçer.

Ölüm döşeğinde yazdıkları ise insanı çok etkiliyor.Kendi yaşam hikayesini kaleme alarak gençlerin bu yanlışları yapmamasını öğütlüyor.Ateist bir gencin ölüm yaklaşırken nasıl imana geldiğini tüyleriniz diken diken olarak okuyorsunuz.İnsana resmen yaşadığı hayatı tekrar sorgulatan bu kitabı herkese şiddetle tavsiye ediyorum..

Yorum Gönder

17 Yorumlar

  1. Yazarın Düzceli Mehmet adlı kitabını okumuştum Cumhuriyetim. Çok etkilenmiştim ve bu kitabıda etkileyici diye düşünüyorum. Çok içtenlikle anlatmışsın kitabı mutlaka alıp okuyacağım.

    YanıtlaSil
  2. Aysel'i okumuştum ama çok oldu , okunur yeniden , bir deliyle evlendim'i de muhteşemdir.

    YanıtlaSil
  3. allam ya iyi oldu bak yazarı okumadım konu iyi kitabın ismi de çok çok iyi. buluyim bunu.
    :)

    YanıtlaSil
  4. kardeşim aysel adlı kitabı mutlaka oku.yaşanmış ibretlik bir hayat sırlı olaylar ve bahşedilmiş ikramlar.

    YanıtlaSil
  5. @selçuk çelik
    Okudum ve yorumladım zaten bu yazıda kardeşim.Size sonuna kadar katılıyorum..

    YanıtlaSil
  6. çok güzel bir kitap tabiki sitede...okumayan kalmasın !!!

    YanıtlaSil
  7. SECDEDE SON NEFES KİTABI VAR OKADAR ŞAHANE Kİ ANLATAMAM GERÇEKTEN HERKESE TAVSİYE EDERİM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kitabını henüz okumadım.Listeme ekledim,teşekkürler.

      Sil
  8. Ben kitabi okudum ve 1 günümü aldı acikcasi guzel bir kitap ama ben bu kitapta ayrımcılık yapildigini ayrica ustune eklendigini düşünüyorum ve gercek hayattan asinlemis olduğu kanisa varmiyorum baslari iyiken sonralari sacmalikla bitti pek bengendigim soylenemez ama emek var tabi lafim yok ama yinede ayrimlik yapildigini tek bir taraf halinde anlatilio bunuda dusunmek lazim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayrımcılık derken tam olarak biraz daha açarsan anlayabiliriz belki?

      Sil
    2. şöyle ki kitabı her okuyan bunu anlar ama tabi o kişiler kitaptaki gibi ayni görüşte ise ayrım yapıldığını anlayamaz tabi ama mesela bir örnek verebilirim kitapta aydın insanlari kotu yone çekmiş tabi kotulememis ama çekmiş aydin dedigim devrimciler le birlik olma yada o dusunceye sahip olma kitaptaki karakter ilklerde oyleydi sonradan kotu sonuclar ve bagimlilik basladi hatta bir yerinde bn ateisttim inacli insanlar bana yardim ederken devrimciler beni kötüye surukledi iste ayrımcı bu çoğul kullanmis bir sey daha ateist görüşüde kotulenmis bn hayatimda cok ateist tanidim ha onlardanda iyi aydin yardim sever bir insan dahi tanimadim yani acikcasi boyle olduğu dogru degil tabi kitaba lafim yok gencler icin ozellikle genc kizlar icin bir ders ama ders dedigim sadece okuma ve bagimlilik olaylari yoksa diger olaylari bir ders verme olayi olarak görmüyorum bu benim düşüncem

      Sil
  9. bu bir saçmalık ataistler inanısız insanlar ve bunu anlamazlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saçmalık dediğin şey gerçek bir yaşam hikayesi

      Sil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..