Alein Kentigerna-Halüsinasyon (Polisiye-Gerilim)


Yine Alein Kentigerna ve yine harika bir Polisiye-Gerilim.Bir roman ancak bu kadar güzel ve zekice kurgulanır.Tam katili buldum derken yine ters köşeler,yine aldatmacalar,akıl karışıklığı ve harika bir son daha ne olsun.Daha önce okuduğum Sırlar Uçurumu ile beni ters köşeye yatıran yazarımız yine istikrarını sürdürüyor:) Gerçi katili kıyısından köşesinden yakalasam da ters köşe olmaktan kurtulamadım:) Film izler gibi akıyor roman.Heyecan hat safhada.Romana öyle bir hızlı giriş yapıyorsunuz ki bir bakmışsınız roman bitmiş:) Gerçekten bu adamın romanlarına hayranım.Polisiye sevenlerin kaçırmaması gereken bir roman diyebilirim rahatlıkla.

Romandan bahsedecek olursak;tipik polisiye romanlarında olduğu gibi sapık bir seri katilimiz var.Katilimizin kendine göre imza şekilleri ve ritüelleri var.Öldürdüğü kadınların vücuduna çeşitli isimler damgalıyor.Bu yüzden katilimizin lakabı damgacı.Ancak bu roman diğer polisiyelere göre bir bakıma ayrılıyor.İçerisinde psikolojik travmalarda var,halüsinasyonlar da var.Basit bir polisiye değil anlayacağınız.Mike Northon adında FBI da çalışan davranış bilimleri uzmanı baş karakter olarak çıkıyor karşımıza.Seri katillerin ruhsal yapılarını analiz edip yakalnmasına yardımcı oluyor.Damgacı adlı seri katile kafayı çok fazla takmaktadır ve bulunması için gece gündüz çalışır.FBI da çalışan ajanlarla işbirliği yapmaktadır bu anlamda.Siz de takdir edersiniz ki FBI katilin peşine düşer:) 


Seri katilimiz genelde öldürmek için hayat kadınlarını seçer.Ve onların vücuduna çeşitli isimler damgalar.Bu isimlerin anlamlarını çözmekde Mike Northon ve arkadaşlarının işidir.Katil onlarla kedi fare oyunu gibi oynamaktadır.Öldürdüğü kişilerin ardından hiçbir iz bırakmayacak kadar da zekidir.

Roman sonu ile insanı şoke ediyor ve kocaman bir VAY BE dedirtiyor( En azından ben öyle dedim:) Polisiye gerilim sevenler bu romanı kaçırmayın derim.Emin olun ki pişman olmayacaksınız..Bu arada Fringe adlı diziyi izlediniz mi bilmiyorum ama bana bazı yerlerde bu diziyi anımsattı roman.Özellikle çeşitli ilaçlarla insanın zihnine istediklerini programlama ve bunun için çocukları seçme vs..

Yorum Gönder

12 Yorumlar

  1. bundan harika film olur dedim okuyunca, belki de vardır filmi....öyle güzel anlattın ki sonunu gerçekten merak ettim:)

    YanıtlaSil
  2. bu yazarı okumadım ama not aldım okurum yaa :) evde her şey yolunda di mi. sağlığınız iyi de mi :)

    YanıtlaSil
  3. @bücürükveben
    Filmi olduğunu bilmiyorum.Yorum için teşekkürler..

    YanıtlaSil
  4. @deeptone
    Ufaklığın sağlığı iyi değildi.Zor zamanlar geçirdik ama artık düzeliyor rabbimin izniye.Düşüncen için sağol deep

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. @Hilal Sevinc
    Valla örgü işlerinden eşim anlıyor.şimdi sordum dedi ki:yapılacak çocuğun ayağını topuktan başparmağa kadar yani alt tabanını ölçüp söylerseniz kaç ilmek başlayacağını ve ne kadar keseceğini söyleyecekmiş.Eşim bu aralar bloğuna bakamıyor.Bizimde 6 aylık bir oğlumuz var.O yüzdne eşim aylardır uğramıyor bebeğimizle uğraşmaktan:)

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. Bir akşam mutlu olmak için
    iyi bir gün şart...
    Yinede Gülümse için
    iyi oynuyorum...
    #Güzelsözler

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..