Film Önerisi Yaparsanız Çok Mutlu Olacağım:)

Arkadaşlar 2 tera bytelık bir harici belleğim var.Bu belleğin tamamına film indirip atacağım.İzlediğiniz ve hoşunuza giden her türlü filmi yazarsanız tavsiye niteliğinde memnun olurum.Aradan izlemediklerim çıkacaktır illa ki o filmleri de indireyim:) Her türlü film olur.Duygusal,korku,komedi,aksiyon,dram,fantastik yani farketmez:) Eski,yeni,Hollywood,Bollywood,Yerli yabancı her türlü filmi önerebilirsiniz.

Şimdiden teşekkürler.Film koleksiyonu yapmak her zaman hoşuma gitmiştir.Elimdeki filmler bitmek üzere:)

Bu arada yabancı dizi de önerebilirsiniz.Yerli dizi izlemiyorum:)

Yorum Gönder

24 Yorumlar

  1. Dizi: Emma, Friends, Coupling, House, The O.C.
    Film: Big Hero 6, Soysuzlar Çetesi, Sapık, Sin City, Memento, Aşk ve Gurur, Aşkın Kitabı, Sil Baştan, Tropik Fırtına, Can Dostum, Akıl Oyunları, Sosyal Ağ, 12 Kızgın Adam, Ateşten Kalbe Akıldan Dumana, Koku, 28 Gün Sonra, 28 Hafta Sonra, Makas Eller, Wall-e, Kadın Kokusu, The Fall, Yip Man, Mary and Max, Galaksinin Koruyucuları, Zincirsiz, Kefaret, Guguk Kuşu.

    Benim tavsiyelerim bunlar. Hepsini severek izledim. Sana şimdiden iyi seyirler.

    YanıtlaSil
  2. Öncelikle modernizmin gittiği yeri oldukça ilginç bağımsız bölümlerle inceleyen Black Mirror dizisini öneririm Yine o dizinin tadında dün izlediğim Cyberbully sanal hayat hakkında oldukça anlamlı bir film. Disconnect (Sanal Hayatlar) da bu konuda güzel filmlerden. Bir ara bu filmlerle ilgili de bir inceleme yapacağım.

    Eskilerden eğer izlemediysen Şule'nin de dediği gibi Türkçe'ye "Guguk Kuşu" olarak çevrilen "One Flew Over the Cuckoo's Nest" filmi çok iyiydi. Hatta şu yazımda bahsetmiştim.

    Burada da engelliler ile ilgili Black, I Am Sam, "Benim Dünyam", Barfi, Abimm gibi engelli temasını inceleyen filmlerden bahsetmiştim. Hepsini öneririm ayrı ayrı çok güzeldir.

    Distopya olarak Minority Report, The Giver ve İn Time önerebilirim. İkisi de çok iyiydi.

    Seven Pounds, The Reader, Stand and Deliver, Shawshang Redeption, Analyze This, Analyze That, The Wolf of Wall Street, Wall Street, Truman Show, Liar Liar, The Perks of Being a Wallflower aklıma gelen güzel filmlerden.

    YanıtlaSil
  3. Bende bir kaç öneride bulunmak isterim.

    The Giver, you are not you(ağladım bu filmde), barfi, the bucket list, 8 saniye, before ı go to sleep, inception, 21.

    ben de yorumlardan izlemediklerimi bulayım :)

    YanıtlaSil
  4. Büyük Budapeşte Oteli,Royal Tenenbaums, Benden Bu Kadar, 12 Kızgın Adam, Stalker, 7. Mühür,
    Brick, Breakfast at Tiffany, Requim for a Dream,Mösyö İbrahim'in Kuran'ındaki Çiçekler, Blue Jasmine, Tha Kings Speech, Wag the Dog... ilk aklıma gelenler :)

    YanıtlaSil
  5. 2014 senesinde izlediğim filmlerin listesini tutmuştum şurada. Yanlarında da verdiğim puanlar var. Yardımcı olacaktır sanırım. İyi seyirler şimdiden. :)
    http://hortumsuzbirfil.blogspot.com.tr/2014/12/izlediklerim-listesi-2014.html

    YanıtlaSil
  6. Kaplumbağalarda uçar, kız kardeşimin hikayesi

    YanıtlaSil
  7. Cinderella Man,Warrior,Esaretin Bedeli, Forrest Gump,12 kızgın adam, Canım Kardeşim aklıma gelen kesinlikle arşivin bir köşesinde bulunması gereken filmler, şimdiden iyi seyirler.

    YanıtlaSil
  8. Zevkler ve renkler meselesi o yüzden çok sevdiğim kendi zevkime uygun filmleri yazdım: Yüzbaşı Corelli'nin Mandolini, Kızarmış Yeşil Domatesler, Piknik, Arka Pencere, Alkatraz Kuşçusu (son ikisi çok çok eski ama çok severim),

    YanıtlaSil
  9. pardon son üçü olacaktı....:)

    YanıtlaSil
  10. The sea inside-İçimdeki deniz, Bir tutam baharat, Amour- Aşk, Yeşil yol... Haneke Filmleri, Fransız Sineması filmleri...
    Babam ve oğlum, Bir avuç cennet, Benim Dünyam lk aklıma gelenler.

    YanıtlaSil
  11. @şule uzundere
    Dizileri izlemedim bahsetmiş olduğun ama izlerim:)Sapık filmi,akıl oyunları,Sosyal Ağ,Koku,28 gün sonra,28 hafta sonra,Wall-e adlı filmleri izledim.Diğerlerini indiririm.Çok teşekkürler;)

    YanıtlaSil
  12. @Lord
    Benim Dünyam ve Wall-e filmerini izledim.Diğerlerini sıraya koyuyorum,çok teşekkürler;)

    YanıtlaSil
  13. @N.Narda
    Hiçbirini izlememişim,çok iyi oldu sağolasın:)

    YanıtlaSil
  14. @Mutlu Keçi
    Kesinlikle yardımcı olacak,hemen bakıyorum listeye,sağolasın

    YanıtlaSil
  15. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  16. @Çirkin Adamın Aynası
    Cinderalla man,warrior,esaretin bedeli filmlerini izlemiştim.Güzel filmler.Diğer filmleri izleyeceğim,sağolasın..

    YanıtlaSil
  17. @bücürükveben
    Eski filmleri çok severim ben teşekkürler,bunları da izlememişim:)

    YanıtlaSil
  18. @Makbule Abalı
    Yeşil yol,babam ve oğlum,bir avuç deniz,Benim dünyam bu filmeri izledim.Diğerlerini indiriyim teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  19. bendeki film seçkilerine ve listelerine baksana yaa. filmler başlığında bi de kültür başlığında var.

    yabancı dizi. the mentalist favorim :) izlemediysen fringe ve friends :)

    YanıtlaSil
  20. Gerilim seviyorsunuz değil mi? Grange'ın Reverdi'siniden bahsetmiştiniz.
    The True Detective sadece 7 bölümlük dizi, çok iyi çok. Sigara içiyorsanız yalnız, stok yapın , acayip sigara içirtecek bir karakter var.
    Hannibal da muhteşem dizi olarak, kesinlikle gece ve yalnız izlemeyin ama.

    YanıtlaSil
  21. @ELİF sarı
    Bahsettiğiniz dizileri de mercek altına aldım,teşekkürler:)

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..