Kocaeli Kitap Fuarında Rekor Üzerine Rekor!!



7.si düzenlenen Kocaeli Kitap Fuarı rekor bir rakamla açılışını yapmıştı.350 yayınevi, 42 sahaf, 67 STK’nın katılımıyla yapılan Kocaeli Kitap Fuarı’nı ilk gün 69 bin 993 kişi ziyaret etmişti. Kitap Fuarı bununla da yetinmemiş İkinci günde kendi rekorunu kırmış:)Hay maşallah diyelim nazar değmesin.Fuarın ikinci günü yani 17 mayıs pazar günü fuara 87.900 ziyaretçi gelmiş.Her sene gelen ziyaretçi sayısı katlanarak artıyormuş arkadaşlar.Ülkemiz her geçen sene okuma eyleminin üzerinde daha çok duruyor sanki:)Burada ailelerimize büyük iş düşüyor tabi.Şimdiki aileler eskiye göre daha bilinçli bana göre.Çocuklarımıza okuma bilincini aşılamamız lazım.Misal benim 11 aylık oğlum var ellerinizden öper şimdiden kitapları karıştırmaya başladı:)Ne demişler ağaç yaş iken eğilir.


24 Mayıs Pazar gününe kadar her gün 10.30-21.00 saatleri arasında fuar kitap kurtlarını bekliyor. 7. Kocaeli Kitap Fuarı’nın kapanışı da ayrı bir rekorla yapması bekleniyor.Güzel ve sevindirici bir haber gerçekten.Daha nice rekorlar görmek dileğiyle..

Yorum Gönder

12 Yorumlar

  1. ne güzel bir haber!!. izmiri geçecek mi bakalım ;)
    evet yaa ağaç yaş iken eğilir. 11 aylık miniki de öpüyorum , çok şanslı kitaplarla büyüyecek ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla başkan ben de bunu merakla bekliyorum.Rekor şuan İzmir'de ancak bu şekilde giderse geçecek gibi görünüyor.Minik de sizi öpüyor:)

      Sil
  2. Hadi hayırlısı bakalım :) 87.900 ziyaretçi de baya iyiymiş. En azından bir şeylerin yolunda gittiğini gösteren bir sayı. Ama tabi ki bir rekor daha kırması iyi olur. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın bu tür haberleri duyunca çok seviniyorum.Okuma anlamında iyiye gittiğimiz kesin:)

      Sil
  3. kesinlikle muhteşem bir istatistik. Daha da bilinçli bir nesil yetişecek inanıyorum. Umuyorum ki sadece büyük şehirlerimizle sınırlı kalmayacak yükselen oranlar :) Hadi İnşaallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah,her zaman bir umut vardır ama değil mi:)

      Sil
  4. Kitap fuarları gerçekten çok güzel oluyor :) Kitaplarını okuduğumuz yazarları görebilmek çok iyi :)Bu fuar bana Canan Tan ile görüşme fırsatı sunmuştu, daha öncede Emre Karataş ve Murat Tavlı ile görüşebilmiştim, bu yazımda onlarada link verdim :) ; http://www.mustafaalniak.net/2015/05/canan-tan-imza-gunu.html ayrica bu kadar büyük katılıma ilk defa tanık oluyorum O.o neredeyse bizim buradaki katılımın 3 katı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şanslısın ben de çok isterdim Tan ile görüşmek.Hemen bakıyorum postunuza:)

      Sil
  5. maşallah maşallah noluyo ya kitaba bu merak bizim millette hayırdır de mii :)

    YanıtlaSil
  6. hay maşallah küçüğe adam olacak çocuk böyle olur işte :D

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..