Dünyada Bir İlk:Kilitli Kitap!!


Bilal Sami Gökdemir okurları şaşırtmaya devam ediyor. Daha önce  yazdığı Şu Saate Orada mıydın? Adlı kitabın son sayfası yırtıktı.Yazar bilinçli olarak kitabın son sayfasını yırtık bırakmıştı:) Son sayfasının neden yırtık olduğunu kitabı okumadan anlayamıyorduk:)

Sıradışı yazar yine Dünyada bir ilk gerçekleştirerek kilitli bir kitap yazdı.Kitabın son 60 sayfası kilitli arkadaşlar.Bu kiliti açmak için kitabı dikkatli okumak gerekiyor.İpuçlarını bularak bu kilidi açmak mümkün.Aksi takdirde kitabı bitiremiyorsunuz:) Gerçekten çok iligimi çekti bu kitap.Yazar dikkatli bir şekilde kitabı okumamızı istiyor anlaşılan.Enteresan:) Kitabın ismi:Çok Kullanılmış Kalpler Dükkanı.

Bakalım bu esrarengiz yazar bir sonraki kitabında yine bizi şaşırtmayı başarabilecek mi?

Yorum Gönder

26 Yorumlar

  1. Gerçekten çok ilginç.Son sayfası yırtık olan ilk kitabı gerçekten çok merak ettim. İlk kitabı ile bu kitabı en kısa zamanda alacağım. Hemen listeye dahil ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de en az senin kadar merak ediyorum:)Severim bu tarz şeyleri:)

      Sil
  2. Çok ilginç bir kitaba benziyor hemen alınmalı :)

    YanıtlaSil
  3. Aslında böyle olması ilginç olmasının yanında okuyucu gerçekten iyi okusun ve oradaki şifreleri tamamlasın diye böyle bir şey yapılmış ve bence çok güzel olmuş ve ben böyle bir şeyi ilk defa sizin yazınızla duydum. Teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazar biraz emek verilmesini istemiş.Ben teşekkür ederim;)

      Sil
  4. Çok ilginç. Kesinlikle okunmalı.. :)

    YanıtlaSil
  5. enteresanmış gerçekten , yazarın ilk kitabını da okumadım ne yazık ki :(

    YanıtlaSil
  6. ayy çok şaşırdım ben ya. bayılırım böyle şeylere ne değişik bilgiler paylaşıyorsun cumhuriyet arkadaşım eline sağlık ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Söz konusu kitaplar olunca hertürlü bilgiyi paylaşasım geliyor:) Sağol başkan yorum için.

      Sil
  7. Blogunuza daha yeni keşfettim, çok hoş Ben de bloguma beklerim, iyi günler

    YanıtlaSil
  8. İlk defa böyle bişi duydum şimdi alıcam kitabı sonra bi ben açamıycam büyük ihtimal :)

    YanıtlaSil
  9. Ne kadar ilginçmiş.Ben yazarı daha evvel hiç duymamıştım ama sanırım kitabı en kısa zamanda edinicem.Paylaşım için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  10. ilk defa duydum sayenizde guzel bi yazı olmus tesekkurler :) eminmetin.com.tr

    YanıtlaSil
  11. Aaaa ne kadar ilginç bir şey. Çok iyi fikir. :)

    YanıtlaSil
  12. Öğretmenlerin ders anlatırken kullandığı tekniklere benziyor.Kitabı gerçekten merak ettim, teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..