Türkiye'nin İlk Polisiye Dergisi 221b 7 Ocakta Bayilerde!!

Türkiye'nin İlk Polisiye Dergisi 221b 7 Ocak'ta bayilerde


2016'ya sayılı saatler kala edebiyat alanında birbirinden güzel haberler gelmeye devam ediyor.Polisiye sever biri olarak bu haber beni çok mutlu etti.Türkiye'nin ilk polisiye dergisi 221b, 7 Ocakta bayilerde yerini alacakmış.

Sabırsızlıkla bu dergiyi bekliyor olacağım.Polisiye romanları sevdiğim bloğumdan anlaşılacaktır zaten:) Her tür okumayı seviyorum ama polisiyenin yeri ben de çok ayrı.

Dergide polisiye edebiyatı hem yerel olarak hem de ulusual olarak karşımıza çıkacakmış.Böylece hem ülkemizdeki polisiye gelişmelerini takip edeceğiz hem de dünyadan polisiye haberlerini takip edebileceğiz.

Ülkemizde Polisiyenin merkez üssü olarak görülen bu derginin yayın kurulunda Ahmet Ümit, Algan Sezgintüredi, Ece Özbaş, Erol Üyepazarcı, Hüseyin Çukur, Özlem Özdemir, Sevin Okyay gibi, Türkiye'de polisiye denince akla gelen isimlerden bazıları yer alırken; sayfalar arasında karşımıza Celil Oker, Ceyhan Usanmaz, Derviş Şentekin, Elçin Poyrazlar, Esra Ertan, Fulya Turhan, Levent Cantek, Murat Başol, Oğuz Eren, Özgür Şen, Seda Çıngay, Seval Şahin, Suat Duman, Suphi Varım, Umut Göksal, Yankı Enki gibi kalemler de çıkacak.

Yorum Gönder

15 Yorumlar

  1. Benimde çok sevdiğim alanlardan bir tanesi polisiyedir. Bu habere çok sevindim, bilgilendirmeniz için teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  2. Müthiş haber bu :) Ben de 7 Ocak'ı bekliyor olacağım :)

    YanıtlaSil
  3. Bu yazı ile, bir çok yazar tanıma fırsatı buldum. Bunu için ayrıca teşşekkür ederim. Ayrıca, polisiye alanında yazılanların dünyada ve ülkemizdeki kitaplar hakkında olan bu dergi haberi beni çok mutlu etti gerçekten. Ama neden bu listede Tess Gerritse ve Osman Aysu yok :) Unutulmuş olmalı ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın kardeşim Osman Aysu ve Túrk polisiyesinin yükselen yıldızı Gonca Çiftçioğularının da yayın kurulunda olmaması büyük eksiklik ancak dergide onların da haberleri illa ki yayınlanacaktır diye düşünüyorum.

      Sil
  4. aaa bu harika bi haber!! bilgilendirme için teşekkürler çok mutlu oldum valla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim.Birçok kitapseveri çok sevindiren bir haber oldu;)

      Sil
  5. Üstteki resimdeki Hercule Poirot'yu bir diziden hatırlarım. Çocukken seyretmeyi çok severdim. Her hafta izlerdim.
    http://kitapokurum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  6. Güzel bir yayın olacak bence, takip edilesi :)

    YanıtlaSil
  7. Polis kızıyım... bu güzel habere sevindim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz.Ne güzel bir tesadüftür ki ben de polis memuruyum;)

      Sil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..