Metro Turizm Allah Seni Bildiği Gibi Yapsın!!!!



Metro Turizm yine yaptı yapacağını.Zaten son iki aydır ilk defa 1 gün izin kullanacaktım onun da iki saatini Metro turizm çaldı.Salı akşamı iş çıkışı ertesi gün izinli olduğumu duyunca hemen bayram için yolculuk yapayım dedim.Sonuçta gideceğim yer  1 saatlik yerdi.Saat 21.30'da Çorum-Samsun otobüsü ile yola çıkacaktım ki tam iki saat beklememe rağmen otobüs gelmedi.Zaten Metro Turzim ne zaman tam zamanında geldi ki!!

Zaten izin sürem kısıtlı,üzerimde iki ayın yorgunluğu var,birde sokakta o ayazda iki saat otobüs bekledim ama gelmedi lanet otobüs ben de çok sinirlenerek başka bir firma ile tam iki saat sonra yola çıkmak zorunda kaldım.Metro turizm hayatımın sıkıntılı sürecinde benden çaldığın iki saat sana haram olsun.Bir daha Metro Turizm mi? Allah korusun...

Yorum Gönder

13 Yorumlar

  1. Metro iki sene önce beni de çok bekletmişti. En az 20 dk rötar yapar, yine de yapardı. :/

    YanıtlaSil
  2. Bu firmanın başka tatsız vukuatları da var

    YanıtlaSil
  3. metro turizm'in diğer rezaletlerinin yanında sen yine ucuz kurtulmuşsun. başka hiçbir seçeneğim yoksa tercih edeceğim yoksa yüzüne bile bakmayacağım bir firma. sana ve herkese de bu şekilde davranmalarını öneriyorum.

    YanıtlaSil
  4. Bu firma daha evvel de ahlaksız bir olaya imza atmıştı... Şaşırmadım...

    YanıtlaSil
  5. Banada su vermediler şimdi olmaz dedi:)) susayacağım zamanı onlara soracağım:)

    YanıtlaSil
  6. Metro turizm Hakkında bu kaçıncı zaten hiç tercih etmeyeceğim bir şirket

    YanıtlaSil
  7. ay çok duyuyoz bunlar hakkında olumsuz şey. ben daima kamil koça biniyom :)

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..