Fiyatı Gören Gözler Yaşlı😅😅

 





Kitaplığı karıştırırken okumadığım bir kitap dikkatimi çekti.Arkasını çevirip okurken fiyatı görünce tebessüm ettim.O senelerde 5 Tl yada 7,5 Tl civarında kitaplar alabiliyorduk. Ve ben her kitap alışverişinde en az 4 yada 5 kitap rahatça alabiliyordum.Şuan 2 kitap alırken düşünmek zorunda kalıyorum. Ülkece geldiğimiz ekonomik noktayı şimdi daha iyi anlıyor insan.Eski günler güzeldi be😅😅

Kitap alışverişi postunu da buraya koyup bir nostalji yapalım:) 


Yorum Gönder

31 Yorumlar

  1. Ne yazık ki gün geçtikçe her şeyin fiyatı artıyor. Ben uzun zamandır kütüphanelerden yararlanıyorum. Böylelikle her istediğim kitabı almıyorum gerçekten kütüphanemde bulunmasını istediğim kitapları alıyorum.

    YanıtlaSil
  2. o fiyatlara bulamıyoruz artık maalesef

    YanıtlaSil
  3. Pusuya yatıp indirim bekliyoruz artık. :)) Kitap almak zorlaştı gerçekten. :/ Kütüphaneye ben de gidiyorum artık.

    YanıtlaSil
  4. Daha birkaç gün önce okumaya niyetlendiğim bir kitabın 100 tl nin üzerindeki fiyatını görünce sepete atmaktan vazgeçtim. Ben kaybettim ama ekonomi de kaybetti.
    Kapan'ın fiyatı iyiymiş. İyi okumalar diliyorum. :)

    YanıtlaSil
  5. Kitap fiyatları aşırı arttı ve bu çok üzücü. İndirim zamanlarını bekliyorum, bugün kitap alışverişi yaptım biraz:))) Eski fiyatlar hayal oldu, gerçi fiyatı artmayan bir şey kalmadı. Bazı kitapları PDF olarak da indirip okuyabilirsiniz alternatif olarak, ben pek sevemiyorum, illa sayfalara dokunacağım:) Yine de fikir olarak söylemek istedim:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pdf ye karşıyım ya sevmiyorum, yine de teşekkürler düşündüğün için 😁😁

      Sil
  6. 10 senede enflasyona kıyasla yine de çok fazla artmamış bu kitabın fiyatı. KitapYurdu'nda 43,45₺. :) Tabi sizin dediğiniz gibi 4 - 5 kitap aynı anda almaya kalkınca en az 300,00₺ ödüyorsunuz o da cep yakıyor maalesef. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eskiye kıyasla alım gücü çok kötü etkilendi enflasyondan malesef

      Sil
  7. Haklısınız. Bırakın sıfır kitabı, ikinci eller bile uçtu. Geçen İstanbul ziyaretinde Kadıköy sahafları dolandık. Birkaç kitaba baktın 30-40 lira ikinci eller.

    YanıtlaSil
  8. Ben toplu kitap almayı seviyorum. Elimde okunmamış çok kitap olunca uzun zamandır kitap almıyordum. Aylar sonra kitap almak isteyince şoke oldum. Bu senenin başlarında indirimli olarak 20-30 liraya çok güzel romanlar alabiliyorduk, şimdi yayınevleri bir romanı 100 liraya kadar satabiliyor. Daha pahalı olanlar da var. İyi ki zamanında bir sürü kitap alıp kenara koymuşum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kenara epey bir kitap alıp bırakmıştım, dediğiniz gibi iyi ki öyle bir şey yapmışız zamanında

      Sil
  9. Ben de daha dün arkadaşımla bu konuyu konuşmuştum. 5-10 tl ye harika kitaplar alırdık, şimdi kitap okumak bile lüks haline geldi...

    YanıtlaSil
  10. İki kitap mı hele bazı kitaplar var ki; tek bitanesinin fiyatı bile insanı buhranlara sürüklüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek kitap aslında ama, dediğiniz buhran meselesine katılıyorum :)

      Sil
  11. uzun zamandır yeni kitap almıyorum hem elimdekileri eritmeye çalışıyorum hem de çok fazla elektronik kitap okumaya alıştım. Maalesef ülkemizde kitap almak bile lüks oldu, eskiden 10 kitap alır bana mısın demezdik , şimdi bir alış verişte 10 kitap almak mucize gibi bir şey.

    YanıtlaSil
  12. Evet kitaplar çok pahalı, birde saklamak istediğiniz bir kitapsa hadi o fiyatı verdiniz diyelim, bazen tam emin olamıyorsunuz ve kitap kötü çıkıyor en çok o zaman fiyatına takılıyorum:( nostaljik bir yazı olmuş, elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  13. harlan cobenin kitaplarından uyarlanan diziler ve filmler çok iyi yaaa hiçbirini kaçırmıyorum :) the stranger gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Stranger things değil demi deep:)

      Sil
    2. the stranger (2020)
      safe (2018)
      the woods (2020)
      el inocente (2021)
      disparu a jamais (2021)

      bunlar harlan coben dizileri :)

      tell no one (2006) bu da filmi :)

      Sil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..