Okuma Şenliği | Yaz 2013 - Kitap Cumhuriyetim'in Okuma Listesi





Sevgili Pinuccia yine harika bir organizasyona ev sahipliği yapıyor.Bu yaz bol kitap okuyacağız inşallah.Okuma şenliği adı altında bir takım kurallara göre kitaplarımızı seçip okuyacağız.İşte kurallar ve benim listem:

*Etkinlik Dün başladı ve 9 Ekim 2013'e kadar devam edecek. (9 Temmuz'dan önce başladığınız veya 9 Ekim'den sonra bitirebildiğiniz kitaplar kapsam dışı).

*Etkinliğe 9 Temmuz - 9 Ekim arası canınızın istediği herhangi bir vakit katılabilirsiniz.

*Okuduğunuz her kitap en az 200 sayfa olmak zorunda.

Detaylar için Buraya Tıklayınız..

İşte Benim Listem:

5 puan: Yukarıdaki kuralların hepsini boşverip canının istediği herhangi bir kitabı okuyanlara.

Osman Aysu-Bir Beyaz perde Masalı (288 sayfa)

5 puan: Genel kural en az 200 sayfalık kitap okumak olsa da 150 sayfadan kısa bir kitap okuyanlara.

Halit Ertuğrul-Aysel (154 sayfa) 150 sayfadan az bir kitabım yok 4 sayfadan sıkıntı olmaz ama değil mi:)Umarım olmaz ekledim listeye:)

10 puan: Okuduğu kitabın adında bir renk olanlara.

Michael Raleigh-Mavi Ay Sirki (398 sayfa)

10 puan: Bir serinin ilk kitabı dışındaki bir kitabını okuyanlara.

V.C Andrews- Çatıdaki Çığlık(Çatı serisinin 3. kitabı. 352 sayfa)

15 puan: Kendisi dışında herkesin o kitabı okuduğunu düşünüp sonunda o kitabı kendisi de okuyanlara. 

Debbie Macomber-Küçük Mucizeler Dükkanı(Bloglarda çok fazla görüyordum bu kitabı.477 sayfa) 

15 puan: Yasaklanmış bir kitap okuyanlara. 

John Steinback-Gazap Üzümleri(686 sayfa, kitap Amerika'da yasaklanmıştır sebebi ise;Kaliforniya'da yöre insanını küçük düşürdüğü savıyla yasaklandı. Baskı tarım şirketlerinden gelmişti.) 

20 puan: Esas mesleği yazarlık olmayan bir kişinin yazdığı bir kitabı okuyanlara.

Araştırıyorum.Bulunca yazacağım:)

20 puan: Türü kurgu olmayan bir kitap okuyanlara.

Jean Paul Sartre-Bulantı (264 sayfa.Herhangi bir kurgusu yok.Günlük şeklinde ortaya karışık bir tür:)

20 puan: Hiç görmediği bir ülkede olayların geçtiği bir kitap okuyanlara.

Araştırıyorum:)

25 puan: 400 sayfadan uzun bir kitap okuyanlara. 

Nora Roberts-Bataklıkta Gece Yarısı (416 sayfa) 

25 puan: Romanın yazarı veya karakterlerinden birinin adı veya soyadı kendisininkiyle aynı olan bir kitap okuyanlara. 

Araştırıyorum:) 

30 puan: Kendi doğum yılında doğan veya ölen bir yazar tarafından yazılmış bir kitap okuyanlara. (Bu web sitesi size bu konuda yardımcı olabilir). 

Kristin Cast-İşaret (336 sayfa)

Yorum Gönder

12 Yorumlar

  1. @siyahkuğu
    Evet manyak bir şey:)Sen de katılsana:)

    YanıtlaSil
  2. ne güzelmiş.

    osman aysu
    çatı serisi
    bulantı
    cast.

    bunları sevdim.
    :)

    YanıtlaSil
  3. wooow !
    Muhteşem :)

    YanıtlaSil
  4. Keyifli okumalar, ben de katıldım gitti. Liste hazırlamak hem eğlenceli hem zor oldu :)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel bir aktivite :)Bloğunu takibe aldım canım bana da beklerim.İstanbuldaki farklı mekan ve lezzetlerle ilgili paylaşım yapıyorum.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. @asabi bakire
    Liste hazırlama kısmı zor ama çok eğlenceli bahsettiğin gibi:)

    YanıtlaSil
  7. Cevapların çok keyifli olmuş :) vaktim olsaydı bende yapmak isterdim.

    YanıtlaSil
  8. @Aslı Aslı
    Güzel etkinlik oldu.Keşke katılma imkanınız olsaydı..

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..