Bloğunuz Kaldırıldı İbaresi?!!!

Biraz önce bloğuma girmeye çalıştım ama başaramadım.Allah Allah dedim.Tekrar girdim,bir de ne göreyim:''BLOĞUNUZ KALDIRILDI''

Sonra google bir sayfaya yönlendirdi,oraya cep nomu girdim ve bir şifre gönderdi.O şifreyi kutucuğa girdim ve kendi şifremi girince tekrar aktif oldu.Böyle bir durumla karşılaşan oldu mu? Şayet karşılaşırsanız panik yapmayın ve cep numaranızı kutucuğa girin.Cebinize şifre gelecek onunla tekrar aktive etmeniz gerekiyor.Bu da neyin nesi şimdi?Az kalsın bloğumdan olacaktım.Hacklemeye mi çalıştılar ne:)Gerçi bu siteyi kim neden Hacklesin ki.Minicik bir sitecik nihayetinde kendi halinde:)

Yorum Gönder

28 Yorumlar

  1. Hackden ziyade bu aralar bir sorun var sanırım. Benimde izlediğim siteleri izlemiyormuşum gibi gösteriyor bazen. Şifremi kabul etmiyor mailden tekrar aktifleştirmek zorunda kalıyorum... Yapısal düzenlemeler yapıyorlar zannediyorum. Bizlere de böyle yansıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başıma ilk defa böyle birşey geldiği için böyle bir düşünceye kapıldım sanırım.Düzenlemelerle ilgilidir o halde.Bilgi için teşekkürler...

      Sil
  2. Bahsettiğiniz olay benim başıma gelmedi. Lakin cep. telefon numarasını almak için bazen cep tel. nosunu girin diye bir uyarı geliyor. Ben girmeden geçiyorum. Bloğ kaybolursa ne olur? Gerçekten yazık olur. Umarım hiç bir arkadaşın bloğu kaybolmaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cep telefonunuzu girmenizde yarar var hocam.Bu gibi durumlarda önemli oluyor.Bir de sitenin yedeğini almayı unutmayalım.Ne olur ne olmaz.

      Sil
  3. Aynı sorunla ben de geçen yaz karşı karşıya gelmiştim. Yönlendirdikleri sayfaya mail atmıştım da ertesi gün açmışlardı blogumu. Çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolun,sorunu şimdi anladım.Anneeligibi gayet net açıklamış.Ben tablet pc den girmiştim,aynı anda pcden girilince hesab çalınmasın diye google böyle bir önlem almış.

      Sil
  4. Benim başıma gelmedi , çok geçmiş olsun .
    Bilgilendirdiğin için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. Bana hiç cep no sormadıki
    bu blog cep nomu bilmiyor nasıl mesaj atacak?
    ucuz kurtulmuşsun
    ,demekki öyle bir şey olursa ben veda edeceğim bloğuma:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla ben bloğu açarken cep telefonu kısmı vardı,orayı doldurmuştum.Tel olmadan hesab açamadım.Sen sitenin yedeğini almayı unutma,ne olur ne olmaz.

      Sil
  6. Aynısı geçen haftalarda benim başıma geldi. Blogumu açtım yok?? nasıl yani? blogunuz kaldırılmıştır diyor, çok korktum hemen bir arkadaşımı aradım, bloguma girermisin dedim. Girmiş ama blogun yok dedi, kaldırılmış. Napıcam ben şimdi dedim, neyse şifrem vardı onda, aynen sizin gibi telefon numarasını girmiş ve blogum geldi. Bilmiyorum nedir, nasıldır, şaştım kaldım.

    Çok geçmiş olsun sizede..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsan panik yapıyor gerçekten.Ama sorunu anladım.Anneeligibi sağolsun.Size de teşekkürler,duyarlılığınız için.

      Sil
  7. DAHA EVVEL BENDE YAŞADIM,SEBEBİ,GOOGLE HESABIMI PCDEN KAPATMADAN BİRDE CEPTEN AÇTIM,HEM ORDAN HEM PC DEN AÇINCA GOOGLE GÜVENLİK AÇISINDAN BAŞKASI GİRMİŞTİR DİYE BLOĞUMU ALDI ELİMDEN,NASIL KORKMUŞTUM ANLATAMAM,AYNI SENİN DEDİKLERİNİ YAPTIM ALDIM BLOĞUMU,SENİNDE AYNI ŞEYLERDEN DOLAYI ALMIŞTIR DİYE DÜŞÜNÜYORUM,BİR YERE HESAP KAPATMADAN BAŞKA BİR YERDE OTURUM AÇMAMAK GEREK.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam şimdi oldu işte.Bunu düşünmemiştim.Haklısınız.Evdeki Pc den google hesabımı kapatmadan,tablet pc den açtım bloğu.Doğal olarak 2 yerden açınca google önlem amaçlı hesabı bloke etti ve cep telden geri açtım.Çok sağolun aydınlattığınız için.Kısa süreli de olsa insan panik yapıyor.

      Sil
  8. AYRICA SİZLERE TAVSİYEM BLOGLARINIZIN KAYDINI EN AZ HAFTADA BİR PC'NİZE KOPYALAYIN DERİM,EN AZINDAN BİR ŞEY OLURSA İÇE AKTAR DEYİP BAŞKA BİR ADRESTE ARŞİVİNİZ VE YORUMLARINIZLA DEVAM EDEBİLİRSİNİZ.
    YENİ MUTLAKA YEDEK ALMAK GEREK.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ben de sürekli yedeğinii alıyorum sitenin ne olur ne olmaz diye.Herkes alsın yedeğini sitenin.

      Sil
  9. Merhabalar,

    "Bloğunuz Kaldırıldı" şeklinde bir uyarı iletisi ile karşılaşmadım ama, yeniden Google hesabımın kullanıcı adı ve şifremi yazarak çok girmek zorunda kaldım. Oysa hesabım açık ve devamlı hesabımın içersindeyim. Ama nedenini anlayamadığım bir şekilde beni yeniden Google hesabımı açmaya zorluyor. Belki bu bir çeşit güvenlik önlemleri arasına sokulmuş bir işlem de olabilir. Daha çok, bir arkadaşımın sayfasına yorum yazarken beni yeniden hesabımı açmaya yönlendiriyor.

    Ben, blog platformunda ne kadar blog sitesi varsa hepsine üye oldum ve aktif bloglama çalışması yaptım. Blogger'den üstününü göremedim. Blogger her şeyiyle bana göre bir numara. En azından reklam yok! En eski ve yerli girişimcilerinin Blogcu.com'u iyice şaşırttı ve blogcuların çalışmalarını allak bullak etti. Bizler de zaten oradan Blogger.com'a gelmiştik.

    Bu yararlı konuyu bizlerle paylaştığınız için teşekkürlerimi sunarım.

    Selam ve dualarımla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam belki sizde google hesabınızı pc den kapatmadan başka biryerden açıyorsanız olabilir bu.Evet blogger diğerlerine göre epey gelişmiş bir sistem.Sevgilerimi sunuyorum.

      Sil
  10. Allaah, bu blogspot bizim yüreğimizi ağzımıza getirmese yaa!

    YanıtlaSil
  11. ÇOK GEÇMİŞ OLSUN.
    BİRAZ ÖNCE BENİM BLOGTA BİR SAYFA GELDİ ŞUNU ŞÖYLE YAP ŞU ŞÖYLE DİYE BENDE KORKTUM SONRA BEKLEDİM DÜZELDİ..
    AMAN ŞERLİNİN ŞERRİNDEN MUHAFAZA..

    YanıtlaSil
  12. Gecmis olsun, bizi de bilgilendirdigin icin tesekkür ediyorum...Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  13. sölediğin iyi oldu, unutmayım.
    :)

    YanıtlaSil
  14. Yedek olayını,içe aktarma olayını bilmiyorum ben de hiç:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şöyle izah edeyim.Tasarım bölümü var kumanda panelinde oraya girin.Html yi düzenle seçeneği var ona tıklayın.Tam şablonu indir ibaresi göreceksiniz.Ona tıklayın ve bir yere yedeği kaydedin.Sorunla karşılaştığınız zaman yukarıda bahsettiğimiz bir sorunla,Ayarlar kısmına girip bloğu dışa akta seçeneği var.Oradan indirdiğiniz yedeği yüklüyorsunuz ve bloğunuza aynen devam ediyorsunuz:)

      Sil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..