Kitaplığım:):)

Kitap koleksiyonu yapmayı herzaman sevmişimdir.Yalnız görmekte olduğunuz sadece küçük bir kısmı :).Bence herkesin evinde küçük de olsa bir kitaplık bulunmalı.Gerçi kitaplıktan ziyade içinde neler olduğu daha önemli.Toplum olarak okumayı sevmediğimiz çok açık.Ama ben umutluyum,birgün bu tabu tersine dönecek.Ülkemizi seviyorsak ve gelişmesini istiyorsak kitap okumaya gayret etmemiz gerek.Bu bağlamda ailelerimize çok önemli görevler düşmektedir.Çocuklarımıza okumayı küçükken aşılamalıyız,ona sevdirmeliyiz ki bu onun için bir zorunluluktan çok eğlence olsun.Ne demişler:''Ağaç yaş iken eğilir.''
Ben genelde gördüğünüz üzere polisiye-gerilim türlerinden hoşlanıyorum.Favori  yazarlarımın başında Tess Gerritsen ve Jean Christophe Grange gelir.Bunların dışında Stephen King,Dan Brown,Ted Dekker,Michael Palmer,Tami Hoag,Ahmet Ümit,Maxime Cattaham,Stieg Larsson,Harlen Coben,VC Andrews gibi yazarları okumaktan da hoşlanırım.
Eh duygusuz da değiliz hani,az da olsun aşk romanlarını da severiz:)

Yorum Gönder

31 Yorumlar

  1. Çok haklısın kitap okuma konusunda pek gelişmiş sayılmayız ama geliştirmeliyiz :) Kitaplığındaki kitaplar çok hoşmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim.Şu an kitaplık 2 ye katladı desem yeridir.Diğer konuda haklısın geliştirmemiz lazım...

      Sil
  2. kitaplığın çok hoş Grange,Stephen King ve Tess Gerritson benimde favori yazarlarımdan

    YanıtlaSil
  3. Hoşgeldin ve yorumun için teşekkürler.King'in yeri bende çok farklıdır.Tess'ide çok severim.

    YanıtlaSil
  4. çok güzel :) Bir şey diyeyim mi kendi kitaplığıma bakar gibi oldum :) sevdiğimiz ve okuduğumuz tarzlar çok benziyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel.Sende Polisiye-gerilimcisin o halde.Bu tarzı seviyorum.Bununla birlikte Stephen King de vazgeçilmezlerim arasındadır.Beğenmene sevindim..

      Sil
  5. Kitapların ciltleri ve kokuları beni her zaman mest eder.
    Her daim keyifli okumaların olsun.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bu güzel dilekleriniz için...

      Sil
  6. güzel görünüyorlar :))) stepehn kıng severiz galibaa...

    YanıtlaSil
  7. resım cok bellı olmuyor daha yakından cekıp gonderebılır mısınız acaba? :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Resmin üzerine tıkladığınızda resim büyüyor,sevgiler...

      Sil
  8. Gerçekten güzel bir kitaplığınız var.Bu arada nacizane öneri olarak Erebos,Puslu kıtalar atlası ve Aşk'a Tutunmak okumadıysan eğer tavsiye ederim.Sizi takip etmeye devam ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önerileriniz için teşekkürler.Erebos çok güzeldi gerçekten.Burada paylaşmıştım.Diğer kitapları not aldım.Okuyacağım,sevgiler.

      Sil
    2. Kusura bakmayın yeni gördüm erebosu paylaştığınızı ;) önerilerimi dikkate aldığınız için sağolun..Blogunuzda çok değişik bilgiler ve kitap önerileri var teşekkkürler.

      Sil
    3. Ben teşekkür ederim.Hoşgeldiniz...

      Sil
  9. merhaba bende blogumda kitaplara ve filmlere de yer vermeye başladım

    YanıtlaSil
  10. merhaba Tess Gerritsen hasat ve yörüngeyi nerden temin ettiniz yaklaşık 2 yıldır arıyorumm bulamadım bana yardımcı olursanız çok sevinirim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef o kitaplar raflardan kaldırılmış.Yanlışlıkla iki kez basılmış ve akabinde toplatılmış.Malesef:(

      Sil
  11. ben de kendi kitaplığıma bakar gibi oldum. stephan king le başlayıp agatha ile devam ettim. tess gerritsen, lisa gardner. michael parmer, grange ve tabii ki stephan king en beğendiklerim. bence kitap okumayı sevmemek diye birşey yoktur. doğru türü bulamamak diye bir şey vardır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı tarzı okuyoruz tamamen.Bahsettiğin yazarları bende çok seviyorum ve görüşünüze tamamen katılıyorum.

      Sil
  12. Stephen King, kitapları....^^ Çok muhteşem^^^Ama orada Duma Adasını göremedim^^ Şiddetle tavsiye ediyorum^^ Birde kıskandım bende kitaplığımı yayınlayacağım bugün sanırım^^

    YanıtlaSil
  13. @Aradia
    Ah evet Duma adasını unutmuşum:)Bu arada bu kitaplık tamamen değişti.Son halini bir ara eklerim.Sende ekle merak ettim doğrusu:)

    YanıtlaSil
  14. Bir şey merak ediyorum. Mesela King in hemen hemen bütün kitaplarını okumak sıkmıyor mu sizi? Şu anlamda, tarzına olayları işleyişine alıştıktan sonra aynı tadı veriyor mu yine kitapları. Mesela ben Grange ın 3 kitabını okudum. 3 sünde doydum artık o tarza sıkıldım. Sizde öyle olmuyor mu? Bunu şunun için soruyorum ben de bir yazarın bütün kitaplarını okumak isterdim ama almıyorum sıkılırım diye

    YanıtlaSil
  15. @oylesine biri
    Aslında King kitapları çok farklıdır.Adamın hayal dünyası çok gelişmiş olduğu için bütün kitaplarından ayrı tat alıyorsunuz.Misal birinde zombilerle uğraşırken diğerinde psikopat bir yazar ile uğraşabiliyorsunuz.King gerçekten bir ekol.Ve bütün kitapları birbirinden farklı.Yani tek bir çizgide ilerlemiyor adam.Grange konusunda ise haklısınız aynı tarz yazıyor.Genellikle polisiye gerilim ama okutuyor kendisini.Ben polisiye çılgını olduğu için sıkılmıyorum.Tess Gerritsen de genelde tıbbi gerilim yazıyor ama ben bütün kitaplarını okuyorum,sıkmıyor beni:)

    YanıtlaSil
  16. Harika valla tebrik ederim seni böyle güzel hazinen var

    YanıtlaSil
  17. @asayra kurt
    Aslında kitaplığım bayağı değişti.Bu kitapların yerini yeni kitaplar aldı.Bir ara güncellerim:)

    YanıtlaSil
  18. Kitaplığın çok hoş ve dikkatimi çeken aynı tarz kitapları sevdiğimiz bende V.c. andrews ve stephen king bunlardan bir kaçı :) stephen kinglerim geri gelmedi ama ben yeniden alıp koyacam kitaplığıma ve tess gerritsen okumayı istediğim diğer bi yazar

    YanıtlaSil
  19. @Zeynep tür
    Tess okumayı geciktirme bence:)King olmazsa olmaz yazarlarım arasındadır.Bu kitaplık çok eskide kaldı.Yerine çok fazla kitap geldi.Artık güncellemenin zamanı gelmiş.Hatırlattığın için sağol:)

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..