Can Yayınları Kapaklarına Ödüller Geldi



İlginç  ,bir o kadar da bizim açımızdan  önemli olan  bir ödül haberini paylaşmak istedim arkadaşlar.Can yayınları Kitap Kapağı tasarımı alanında iki ödül birden almış.Toplam 49 ülkenin katılımı ile gerçekleşen yarışmada Can Yayınları bütün rakiplerini geride bırakarak ödüle layık görüldü.

 Kapak tasarımı Utku Lomlu tarafından hazırlanan Albert Camus'nün bütün Oyunları ve George Orwell'in Paris ve Londra'da beş parasız adlı kitaplarıCertificate of Typographic Excellence ödülüne layık görüldü.O kadar kitap arasından bu ödülün alınması gerçekten büyük bir başarı.

Kazanan çalışmalar, ilk olarak temmuz ayında New York’ta açılacak olan sergide görücüye çıkacak ve burada Best of Show seçimlerinin de açıklanacağı bir ödül töreni gerçekleştirilecek. Sonrasında Kanada, İngiltere, Fransa, Almanya, İspanya, Polonya, Rusya, Çin, Japonya, Tayvan, Tayland, Güney Kore ve Vietnam gibi ülkelerde düzenlenecek sergilerle dünyayı dolaşacak olan Can Yayınları kapakları aynı zamanda TDC’nin her sene çıkarttığı Tipografi Yıllığı’nın bu yılki sayısında da yayımlanacak.  

Yorum Gönder

28 Yorumlar

  1. Kapaklar çok güzel gerçekten, ödülü hak ediyorlar :))

    YanıtlaSil
  2. Bu kapakları yeni gördüm ama çok beğendim. Ödülü bence de hak etmişler. Tebrik ederim Can yayınlarını.

    YanıtlaSil
  3. Tasarımcının eline sağlık..

    YanıtlaSil
  4. Tasarımcının eline sağlık..

    YanıtlaSil
  5. Tebrik edelim. Gerçekten de can yayınları kapak tasarımları çok güzel :)

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel bir haber. Hiçbir yerde duymamıştım. Bu kategorilerde kazanılan ödüller ülkemiz için ne kadar değerli ve güzel. Paylaştığın için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim.Ben de duyunca şaşırdım ve paylaşma ihtiyacı duydum;)

      Sil
  7. Paris ve Londra da Beş Parasız in kapağını çok beğendim gerçekten. Tebrikler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de diğer kitabın kapağını çok beğendim:)

      Sil
  8. Paris ve Londra da Beş Parasız in kapağını çok beğendim gerçekten. Tebrikler

    YanıtlaSil
  9. Bizde tebrik ederiz , yurdumun güzel insanlarını:))

    YanıtlaSil
  10. Bir yanım eski beyazlardan yana ama bunlar da şahane.

    YanıtlaSil
  11. Kitap kapakları çok mühim. Kütüphanemde siyasi kitaplar fazla olduğu için kahverengilerin, siyahların içerisinde kaldım. Tamam içeriğe bakıyoruz da arşivliyoruz da yayın evleri biraz özen göstersinler artık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum.Ben de rengarenk kapakları seviyorum.Kitaplığıma baktığımda içim açılıyor:)

      Sil
  12. Gerçekten çok güzeller, bir kitap için olmazsa olmaz şeylerden biri de kapaktir. Çünkü en nihayetinde kitap bir üründür ve güzel görünmesi gerekir.

    YanıtlaSil
  13. can yayınlarının son zamanlardaki kapakları çok dikkatimi çekmeye başlamıştı. helal olsun :)

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..