Ayşe Kulin-Geniş Zamanlar

Birbirinden bağımsız altı farklı öykünün anlatıldığı hoş bir kitap.Füreya'dan sonra okuduğum ikinci KULİN kitabı.Beğenerek okudum açıkası.Her öykünün içerisinde hayatın kendisini bulabileceğimiz ayrıntılar saklı aslında.

Bir öyküde kocası ile arasında yaşanan sorunlardan ve berbat bir ilişkiden bahsediyor  yazarımız.Başka bir öyküsünde hemşirelik okuluna giden orada bir doktora aşık olan ve daha sonra ilişkileri hüzünlü bir şekilde biten bir aşk hikayesi anlatılıyor.Bir sonraki öyküde yozlaşmış bir din bağnazının karısını öldürmesi konu alınıyor.Kadınlara şeytan gözüyle bakan bir caninin öyküsü.

Bir yazısında da  göğüs kanseri olan kadının hayata bakış açısını konu edinmiş.Köylerde bulunan sağlık sorunlarına ve bazı hastahanelerdeki sıkıntılardan bahsetmiş.Bir bayanın doktor olmadığı için hastahanede düşük yaptığı bir öykü de var.Ayrıca hayatta yalnız kalmış,bir arkadaşın eksikliğini hisseden bir kadının öyküsü...

Sıkılmadan okuyacağınız güzel bir eser,tavsiye ederim...

Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. Ben de Ayşe Kulin'e Füreya ile başlamıştım, ne tesadüf :) ama Geniş Zamanlar'ı okumamıştım, bulursam muhakkak okuyacağım ama... Selamlar :)

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten iyi tesadüf olmuş.Şu an elimde umut diye bir kitabı daha var.Onuda kısa süre sonra okurum,sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Ben de bu kitabı keyifle okumuştum , paylaşımın için teşekkürler , sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. bu kitabıalmak isteyip bir türlü alamayanlardanım,çünkü okunmak için beni bekleyen bir sürü kitap gözlüklenmek isteyende bir göz var:)
    önce bir gözlük edinip sonra kitaplarımı okumalıyım sanırım yoksa liste kabaracak:)

    YanıtlaSil
  5. Çok değerli bir yazarımız,takip ediyorum.

    YanıtlaSil
  6. Zeynep beğenmene sevindim...
    anne eli gibi umarım kısa sürede gözlüğüne kavuşursun ve istediğin kitapları okursun
    hikayelerdengeriyekalan yorumun için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  7. Şu sıralar peşpeşe kitaplarını okuduğum yazar...veda ve umut kitaplarını severek okudum.ama önce vedayı okumalısınız serinin 1.kitabı o çünkü...sonrada hayat ve hüzün var sırada:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiyeriniz için teşekkürler,dikkate alacağım...

      Sil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..