Kristin Hannah-Ateşböceği Yolu

Bu eseri anlatacak kelime bulamıyorum.Hani derler ya kelimeler kifayetsiz kalır buda öyle birşey.Son sayfalar geldikçe kitabın bitmemesini istedim.Duygusal açıdan bir kitap okurken bu kadar etkilendiğimi hatırlamıyorum.Az kalsın ağlatacaktı beni son sayfalarda.Dostluk bu kadar mı etkili ve yoğun bir şekilde anlatılır.Kristin Hannah'a ne kadar teşekkür etsem azdır;bu derece güzel bir eser yazdığı için.O kadar sade yazmışki okurken içine alıyor insanı.Türkçe'ye çevirisi de çok başarılı.Konudan yüzeysel olarak bahsetmek gerekirse:


Tully ve Kate adında iki bayan arasında geçen ölümsüz bir dotluk anlatılıyor eserde.Tully'i babaannesi büyütmüştür.Annesi ara sıra gelip onu yoklamıştır ama sevgi namına birşey vermemiştir.Hayatının belli dönemlerinde annesi ziyaret etmiştir.Birgün annesi Tully'i yanına alır ve bir yere taşınırlar.Burada Kate ile tanışır.Kapı komşusunun kızıdır Kate.Tully okulda son derece popüler bir kızdır.Tully ise sıradan bir kızdır.İşte bu iki kızın hayatı ortak bir noktada kesişeccektir.Ve Ateşböceği yolu onların sokağı olacaktır.Anlatsam daha sayfalar sürer ama yüzeysel aldım.


Muhakkak okunması gereken mükemmel ötesi bir roman.Okurken özellikle son sayfalara geldiğinizde elinize mendil almayı unutmayın,kitap gözyaşlarınızla sulanmasın:)





Yorum Gönder

12 Yorumlar

  1. hemfikirim. çok beğenmiştim. kitaptan bahseden her bloğa yorum bırakmadan edemiyorum. henüz okumayanlara tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  2. Yorum için teşekkürler,bende yorum bırakıyorum bu kitabı görünce.Gerçekten okunması gerekenlerden...

    YanıtlaSil
  3. Ben de bu romanı okumayı çok istiyorum , aynı zamanda aynı yazarın , Gerçek Renkler ve yanılmıyorsam Kış Bahçesi isimli romanlarını da okuyacağım , onlar da çok güzelmiş , teşekkür ederim canım , sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Ben teşekkür ederim.Okumakta fazla geç kalma derim.Kış Bahçesi'de var elimde onuda okuyacağım en kısa zamanda.Gerçek renkleride bir ara edinirim.Okuyunca yorumunu beklerim,sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Özellikle Kate ve Tully'nin dostluğundan etkilenmiştim, yazar bu konuyu çok iyi işlemiş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle doğru söylüyorsun.Yazarın sade dilide olayları çok akıcı hale getirmiş.

      Sil
  6. Okumadım ama listeye aldım, tsk ederim..

    YanıtlaSil
  7. Ben teşekkür ederim.Bu denli güzel bir kitap kitaplığımızda muhakkak bulunmalı...

    YanıtlaSil
  8. kış bahçesi ile kısa aralarla okudum kitabı... yazar kendini tekrarlamış gibi geldi.. ama konu olarak ve içerik olarak etkileyici bir kitap..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok etkiyeci bi,r kitapdı.Kış bahçesi elimde mevcut.Onuda okuyacağım en kısa sürede.Yorumun için teşekkürler.

      Sil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..