Stephen King-Kara Kule Serisi 3.Kitap-Çorak Toprak

Bu seriye bayılıyorum.Serinin üçüncü kitabı ve Üç'ün Çekilişi nin devamıdır.Çorak topraklar serinin en sevdiğim romanı.Mükemmel ötesi bir heyecan.Kahramanımız bildiğimiz gibi yanına 3 kişi çekmişti.Eddie ve Odetta holmes ile yoluna devam ediyor.Bu sefer işi çok zor.Koskocaman bir çöl var aşması gereken ve çölde geçit vermeyen iblisler dolaşıyor.Hatta iblisin biri Odetta Holmes'a saldırıp onu öldürmeye kalkacaktır.Eddie,Odetta ve Roland bakalım büyük çölü aşabilecek mi?


Birde Çuf Çuf Charlie ile karşılaşacağız.Bu adından da belli olduğu gibi bir trendir.Bu trene binmek zorunda kalan kahramanlarımızın başı derttedir.Tren sürekli bulmaca soracaktır ve birini dahi bilemezlerse ölecekler.



Yine müthiş bir serüven daha bir sürü detay.Yerin altındaki çukarda amansız mücadele.Jack'in katil tarafından kaçırılıp yer altına hapsedilmesi,onu kurtarmaya çalışan Roland'ı bekleyen sürprizler.Kısacası gerilim adına herşey var bu eserde.Şiddetle tavsiye ederim.

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. bloguma hoşgeldiniz.
    :)
    daha sona konuşuruz.
    :)
    yanda yazdığınız biçok gerilim romanını blogumda yazmıştım sona sildim. yine yazarım.
    :)
    görüşürüz, konuşuruz.
    :)
    miminiz var bende.
    :)

    YanıtlaSil
  2. Sende hoşgeldin,teşekkürler de yeni bir blogcu olarak bu mim meselesi nedir beni aydınlatırsan sevinirim:)

    YanıtlaSil
  3. ÇATININ SIRLARINI OKUYORSUNUZ BENDE BÜTÜN SERİSİNİ OKUMUŞTUM ÇOK BEGENMİŞTİM KİTAPLARINI KİTAP SEVER OLARAK TAKİPCİNİZİM

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler yorumun için.Çatının sırlarını bugün bitirdim ve siteye ekleyeceğim.Gerçekten müthiş bir seri.Diğerlerini de hemen okuyacağım.Bende sizin izleyicinizim,saygılar...

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..