Ha Jin-Bekleyiş (Duygusal-Romantik-Aşk)


Duygusal mı duygusal,romantik mi romantik harika bir roman.Müthiş bir aşk ve fedakarlık.Bir yanda sadakat sevgi diğer yanda ise fiziki güzellik.İki kişi arasında kalan ve duygu yoğunluğu yaşayan bir adam.Son günlerde okuduğum en duygusal romanlardan biriydi.

Çin Lin Kong askeri bir doktordur.Geleneklere göre,hiç aşık olmadığı bir kadınla evlendirilmiştir.Kadın fiziki açıdan güzel değildir ama kocasını çok sevmektekdir ve onun için yapamayacağı şey yoktur.Birgün hamile kalır ve bir kız dünyaya getirir.Gel zaman git zaman,Kong'un başka bir şehire tayini çıkar.Artık karısını ve çocuğunu sadece senede 10 gün görecektir.

Tayin olduğu yerde herşey normaldir ancak birgün Manna adında güzel mi güzel bir kadına aşık olur ve onunla evlenmek ister.Bunu karısına söyler ve o andan itibaren ızdırap dolu bekleyiş başlar.Kong ile Manna 18 yıl boyunca karısnın ayrılmak için rızasını bekler.Nitekim Çin geleneklerine göre karısının rızası olmadan boşanma olmaz.

Shuyu(Kong'un karısı) Çin geleneklerine göre ayağı yıllarca sıkıca bağlı kaldığı için miniciktir ve bir okadar da bakımsızdır.Manna ise güzel,okumuş kendini iyi yetiştirmiş çekici bir bayandır.

Uzun yııllar karısını boşanmaya razı etmeye çalışan Kong bakalım bunu başarabilecek mi?Bakalım aşkın gücü zamanın arasında kayıp gidecek mi?Fedakarlık mı yoksa güzellik mi kazanacaktır.Okuyun pişman olmayacaksınız...

Tavsiye edilir.Duygusal romanlardan hoşlananlar bunu kaçırmasın diyorum ve son noktayı koyuyorum:)

Yorum Gönder

22 Yorumlar

  1. Adını da, yazarı da ilk defa duydum. Sanki benim tarzım değilmiş gibi geldi, teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ilk defa duyup okudum ama çok hoşuma gitti.Sen yine de bir dene istersen emin ol denemeye değer.Beni de şaşırttı bu yazar:)

      Sil
  2. Konusu güzelmiş , tavsiyene uyup okuyacağım , sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okumanı isterim ve beğeneceğinden neredeyse eminim:)

      Sil
  3. Çok duygusalmış...iş kadına kalmışsa ki öyle görünüyor bu anlamda aşk'a saygısı var ise fedakarlıktan kaçınmayacaktır..sanıyorum:)

    teşekkürler,bu güzel tanıtım için.

    YanıtlaSil
  4. Bu kitap tam bana göreymiş, uzak doğuda geçen aşk romanlarını çok seviyorum, Margret Duras'ın Sevgili romanını da çok beğenmiştim, bunu da listeme ekliyorum, teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  5. Çalışmalarınızı takdirle takip ediyorum. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolun hocam benimki çalışma sayılmaz sizin o güzel yazılarınızdan sonra...

      Sil
  6. hımmm bak bunu duymadım işte.
    atlattın beni.
    :)))
    bütün kitaplara yetişemiyoruz ki.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bütün kitaplara yetişmek imkansız zaten.Sen genelde polisiye-gerilime çok hakimsin:)

      Sil
  7. bayağı olmuş roman okumayalı konu tam benlikmiş merak ettim doğrusu,elimdeki kitaplar biter bitmez okumak isterim,paylaşım için teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim yorumunuz için.Duygusal romanları seviyorsanız sizin için idealdir.

      Sil
  8. Mim cevaplamayı seviyor musunuz bilmiyorum ama eğer cevaplamak isterseniz mimlendiniz, ayrıntılar sayfamda:)

    YanıtlaSil
  9. KARDEŞİM ZİYARETİNE GELDİM.
    HAYATTA FEDAKARLIK YAPILMADAN NE ELDE EDİLİYORKİ?
    KONUSU HARİKA SANKİ BENLİK BİR KİTAP.
    TEŞEKKÜRLER.
    SAYGILAR.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok doğru söylüyorsun,yorumun için teşekkürler...

      Sil
  10. Bu arada bu yazınızı okuyunca Dostoyevski'nin "Budala" romanı aklıma geldi. Orada da benzer bir öykü söz konusu. Saygılar.

    YanıtlaSil
  11. bir ann k,tabı elimde gibi hissettimm:)
    ufacık bi ön giriş bile bu kadar etkiliyse,onumaa değer bu kitap..
    bu aralar duygusallığım hat safhada:)
    okunmalı diye notumu aldımm bile.
    çok teşekkürlerr..
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..