Yeni Fantastik Kitaplarım:)



Bugün biraz dolaşmaya çıkmıştım eşimle.Tabi ben dışarıda dolaşırken kitap almadan duramıyorum.Özellikle alışverişe gittiğimiz zaman kitap kesin alırım:)

Bu aralar Fantastik kitaplara sardım.Tam gezerken bir kitap çarptı gözüme.Alıyım şunu dedim.Daha sonra arkasına bir baktım seriymiş kitap.Fantastik kitap olunca 5 kitabı da almak zorunda kaldım.Şu an çok merak ediyorum bu seriyi ve elimdeki kitabı okuyunca hemen buna başlayacağım.Bu arada bu Savannah serisini daha önce okuyan varsa ve yorum yazarsa çok sevinirim.Umarım güzel bir seridir.Gerçi az önce biraz araştırdım.Yorumlara bakacak olursa sağlam seriye benziyor.Okuduktan sonra paylaşımlarımızı yaparız.

Yorum Gönder

21 Yorumlar

  1. Bu seri bende de var. ilk iki kitabını okudum.Çok güzel ve akıcı :)

    YanıtlaSil
  2. Keyifli okumalarınız olsun.
    Okuduktan sonra fikirlerinizi zevkle okuyacağım.

    YanıtlaSil
  3. Almazsanız şaşardım zaten:)
    keyifli okumalar arada filmde paylaş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam çok film izledim.Paylaşırım onları da.Kitap olunca dayanamayıp alıyorum napıyım:)Teşekkürler.

      Sil
  4. Kapaklarına bayıldım, ben de çok merak ettimi biran önce okuyup bizimle paylaş lütfen:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam elimdeki kitap bitmek üzere.Bitsin hemen okumaya başlıyorum.Kapakları gerçekten çok güzel.Yorumunuz için teşekkürler.

      Sil
  5. Hiç fantastik bir seri denemedim biliyor musun? Sen bir oku, yorumun güzel olursa ben de deneyeyim, ne bileyim ben biraz daha gerçekçiyim sanki, ama fantastiği de denemek lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence denemelisin.Açlık oyunları ve karakule serisi çok güzeldi.Bu seriyi bende çok merak ediyorum.Okuyum hemen paylaşacağım zaten:)

      Sil
  6. KitPLrın adından da anlaşılacağı üzre,içeriğinin de fantastik olmaması mümkün değil:)paylaşımlarınızı helecanla bekliyor mutlu günler diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler yorum için.Paylaşmak farz oldu zaten:)

      Sil
  7. Bende bu seriyi duymuştum. Konusunu falan pek bilmiyorum ama kapakları harika. :)Güle güle okuyun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Konusunu bende tam bilmiyorum ama vampirli bir seri zannedersem.Yorum için sağolun...

      Sil
  8. Fantastik serileri çok seviyorum.Bu seriyi şimdi senden öğrendim çok teşekkür ederim tanıtım için :)Not aldım ilk alışverişte düşünebilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fantastik serilere bende merak saldım bu aralar.Öğrenmene sevindim.Blogları bu yüzden çok seviyorum:)Teşekkürler.

      Sil
  9. Keyifli okumalar diliyorum , okuduktan sonra yorumlarını bekliyorum , sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Zevkle paylaşacağım,sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. ha ha maşallah maşallah.
    :)

    YanıtlaSil
  12. Bu seriyi okudum güzel gayet akıcı bir seri.Ama Hush Hush serisi çok daha güzel.Sizin gibi kitapkurdu birisine tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben henüz başlayamadım bu seriye daha.Hush Hush serisini de duymuştum ve listemde vardı.Onu da okuyacağım,sağolun tavsiyeniz için.Ayrıca yakıştırmanıza da çok teşekkür ederim.Henüz kurt olamadık ama:)

      Sil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..