Maeve Binchy Hayatını Kaybetti

Edebiyat dünyası yasta.... "Aşk Mutfakta Pişer", ‘İtalyanca Aşk Başkadır' gibi dünyaca ünlü romanların yazarı, İrlandalı Maeve Binchy, 72 yaşında hayatını kaybetti.
Büyük Britinya'dan edebiyat dünyasını yasa boğan bir haber geldi...

İrlandalı ünlü yazar Maeve Binchy yaşama veda etti...

Binchy'nin İrlanda'nın küçük kasabalarında geçen hayatları anlatan öykü ve romanları 37 dile çevrilip 40 milyondan fazla sattı.

2000 yılındaki Dünya Kitap günü oylamasında en çok sevilen üçüncü yazar seçilen Maeve Binchy, edebiyat ve sinema alanlarında birçok ödül kazandı.

Ünlü yazar, öğretmen olarak başladığı kariyerinİ gazeteci ve yazar olarak SÜRDÜRDÜ...

Binchy'nin ilk kitabı 'Bir Dilek Tut Benim İçin' 1982 yılında yayınlandı. Kitap, İngiltere ve Amerika Birleşik Devletleri'nde bir milyondan fazla sattı.

NOT:ALINTIDIR.
Bende de yazarın henüz okumadığım gizlidir bütün aşklar kitabı vardı.Çok güzel kitapları olduğunu biliyordum.Ne diyelim Allah rahmet eylesin...

Yorum Gönder

15 Yorumlar

  1. Benim en beğendiğim kitabı Geri döneceksin olmuştu.:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onu da not aldım.Henüz okumadım bu yazarı hiç.Elimde bir kaç kitabı var.

      Sil
  2. Her insan zamanı gelince dünyadan göçüp gidiyor ne yazık ki...Kalan eserleri ile anılıyor. Eseri yoksa bir mezar taşında adı varsa eğer hatırlayanlarca ziyaret edildikçe yad ediliyor. Ölüm acıdır...

    YanıtlaSil
  3. Kitaplarının bir çoğunu okumuştum . En çok sıcacık ve içten anlatımını seviyordum .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende okuyacağım kitaplarını,merak uyandırdı şimdi.

      Sil
  4. Haberi okuduğumda ne kadar üzüldüğümü anlatamam, gözüm kitapçıda Maeve nin kitabı çıktımı diye takip ederdim:(( Şimdi en son aldığım Aşk ve Çocuk onu da yavaş yavaş okuyacağım.Rahat uyu Maeve Binchy...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam bir hayranıymışsınız ve yeni kitabının çıkmayacak olması çok kötü gerçekten.

      Sil
  5. Aa, çok üzüldüm,hem yaşamının sonlanmasına hem başka kitaplar yazamayacak olmasına.
    Neredeyse tüm kitaplarını okudum, belki bir iki tanesi eksik olarak seri halinde ktiaplığımda mevcutlar. Binchy'in en son kitabı aşk ve çocuk'u da okumuştum. Vay be son kitabıymış demekki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşk ve çocuk romanı kitapçılarda gözüme çok çarpıyordu.Onu da okumam lazım.Kapağı çok tatlı görünüyordu:)

      Sil
  6. Çok üzüldüm gerçekten. Çok sevdiğim bir yazardı. Geri Döneceksin okuyan herkes Binchy sever :(

    YanıtlaSil
  7. evet ya çok severdim kendisini.
    erken gitti.

    YanıtlaSil
  8. en güzel kitabı bence italyanca aşk başkadır idi.
    :)

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..