Dehşet Sokağı-Film (Korku-Gerilim)


Ne zamandır aklımdaydı bu filmi izlemek.Geçen gece korku filmi izleyesim geldi.Malum son zamanlarda korku filmleri pek piyasaya çıkmıyor.Ben de bu filmi izlemeye karar verdim.Film 2005 Amerikan yapımı.Ryan Raynolds,Melissa George,Rachel Nichols gibi oyuncular filmde yer almaktadır.

Hayatının evini bulduklarını düşünen Amerikalı bir aile,hemen bu eve taşınırlar.Ancak evin geçmişi hakkında fazla araştırma yapmazlar.Evde daha önce kalan aile bir katliama kurban gitmiştir.Evin babası evdeki herkesi katletmiştir.Evden sürekli sesler geldiğimi izah eder baba.Ev ona sürekli ailesini öldürmesini söyler.Kafayı yiyen baba tek tek hepsini öldürür.

Eve yeni taşınan aile için ilk birkaç gün normal geçer.Ancak zamanla evin babası tuhaf davranışlar sergilemeye başlar.Ayrıca evin küçük kızı sürekli olarak küçük bir kız hayaleti görmeye başlar.Evdeki anne bundan şüphelenmeye başlar.Ev hakkında araştırma yapar ve doğruları öğrenir.Daha sonra evi kutsaması için bir rahip çağırır ancak rahip evi kaçarak terk eder,çok korkmuştur.Bu andan itibaren hayatta kalma mücadelesi ailemiz için başlayacaktır.


Bir sahne beni çok gerdi bu filmde.Küçük çocuğun tuvalete gittiği anda zombi gibi bir hayalet pat diye karşımıza çıkıyor.Güzeldi bu sahne:).Gece gerilmek isteyenler bu filmi izleyebilir.Fena değil.Benim hoşuma gitti.İzlerken epey eğlendim:)

Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. Gece izlemem hatta akşamda izleyemem :) ama kalabalık olduğumuz bir gün izlerim :)

    YanıtlaSil
  2. Korku-Gerilim filmlerine bayilirimmm! Ama sinemada seyretmek ayri bir keyif veriyor bu tarz filmleri :) Ryan Reynolds'i da severimm merak ettim simdi b filmi :)

    YanıtlaSil
  3. @Baykuşun Notları
    Film fena değil.Normalde sinemada izlemeyi bende severim ama evde gece izlemesi de güzel oluyor:)

    YanıtlaSil
  4. Hayırlı günler.
    gece bende izleyemeyenlerdenim hele yalnız neden korkarki insan aslında gerçek değil biliyoruz ama sürüklüyor bizleri teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  5. @bir kase lezzet
    Aynen öyle,ben teşekkür ederim sevgiler:)

    YanıtlaSil
  6. Keşke komuyu okumasaydım. Yinede izleyelim. Teşekkürler canım

    YanıtlaSil
  7. @suhuba
    Bak bu kötü olmuş:(.Bende ayrıntılı yazdım ama neyse.Keşke yazsa imişim izlemeyenler için spoiler içerir diye neyse,keyifli izlemeler..

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..