Doğadaki İnsan-Serdar Kılıç (Belgesel)





Daha önce büyük bir ilgiyle izlemiştim Serdar Beyi.Bugünde Trt'de denk geldi.Bu adam gerçekten doğada harikalar yaratıyor.Atalarımızın mirasları olan doğadaki yaşamlarını günümüze yansıtıyor resmen.İlk başta ormanın ortasına mükemmel bir ev yapıyor.Bildiğiniz tahtadan orman evi.Ve bu evi nasıl yapıldığını tek tek anlatıyor neredeyse.Bunu yaparken de kendisinin mühendis olmadığını sadece bu işi yapmayı çok istediğini ve bu işi severek yaptığını söylüyor.Sonuç olarak çok şirin bir ev çıkıyor ortaya.

Atalarımızın yaptığı gibi eti kurutuyor,yola çıkmadan önce.Ancak çok değişik bir usulle yapıyor bunları.Ağzım açık izledim resmen:) .Birde Serdar Beyin söyledikleri çok doğru.Eskiden diyor biz çocukken hayatımız dışarıda yani doğada geçerdi diyor.O zamanlar evden dışarı çıkmayan çocuklara hasta gözüyle bakılırdı diyor ki bu çok doğru aynı benim çocukluğum da hep dışarılarda geçmiştir:).Şimdi ise çocuklar evden dışarı çıkmaz oldu.Yapay ve sanal oyuncaklarla vakitlerini öldürür oldular.Öylesine özlüyorum ki o günleri..

Eve başlarken yavru olan kangal köpekleri de hızla büyüyor tabi:) Doğa yaşamına meraklı iseniz bu belgeseli mutlaka izlemelisiniz...

Yorum Gönder

12 Yorumlar

  1. Yazdıkların öyle ilgimi çektiki hemen izlicem belgeseli.
    Çok teşekkür ederim paylaştığın için.

    YanıtlaSil
  2. Youtube'da izliyorum şu an :) eti kurutuyor. Gerçekten çok teşekkür ederim Cumhuriyetim.

    YanıtlaSil
  3. @Aslı Aslı
    Kurutma yöntemi çok iyi ama değil mi:)Ben teşekkür ederim ne demek:)

    YanıtlaSil
  4. Serdar Kılıç'ı ben de cok severek takip ederim. Bu belgeselini izlememistim. Merak ettim simdi. Selamlar.

    YanıtlaSil
  5. Bu programdan haberim var. Herkesin izlemesini istediğim bir program olduğu için buradan yazmanıza sevindim. Tebrik ederim. TRT devlet televizyonu olduğu için bazı kesimlerce tu ka ka ediliyor ve inatla görmezlikten geliniyor. TRT kanallarını katiyyen izlemeyen ve bundan övünç çıkaran insanlar var çevremde.
    İnsanları resmen uyutan dizilerin kurbanları olmuşlar. Ancak, yanlış anlaşılmak istemem, benim de takip ettiğim diziler var ama ben tüm kanallara açık olmayı seviyorum. Hiç bir kanalı dışlamadan kaliteli programları adeta keşfedip, seyretmeye çalışıyorum. İşlerinizde kolaylıklar dilerim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. izlemiştim , gerçekten harika...

    YanıtlaSil
  7. @Baykuşun Notları
    Merhaba,Serdar bey gerçekten doğa konusunda çok etkileyici:)

    YanıtlaSil
  8. @RABİA SERTELİ
    Trt televizyonu benim gözümde çok değerli bir kanal.Çok farklı,bilgilendirici programları var.Güzel yorumunuz için teşekkürler,sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. heeey üstat. biliyoruum. ne yapacağımı bilemedim ki. reklam hiç yapmıyorsun, biliyorum. hangi kategori seçemedim valla. sona ama, listede olmanı istiyordum. sona, dedim, kitap çekilişi yaptın ya, heyoooo, en iyi çekilişçi olsun. seçmelerde adını istiyordum yanii.
    :)

    YanıtlaSil
  10. @deeptone
    Olsun tone,düşünmen yeterli benim blog starım sensin zaten de benden star değil,zıtar olur ancak:)

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..