Pi'nin Yaşamı-Film (Duygusal-Fantastik)



Harika bir filmdi.Zaten Ang Lee gibi bir yönetmen olurda film kötü olur mu hiç.Çok ama çok hoşuma gitti bu film.Daha oyunculuk deneyimi bile olmayan Suraj Sharma harika bir iş çıkarmış.Tam bir Hintli:)Yani bir kaplan ve 16 yaşında bir çocukla ancak bu kadar film çekilirdi.İzlerken pes dedim doğrusu.Filmin sonu ise çok duygusaldı tabi.Kısa bir süre sonra tekrar izleme kararı aldım bu filmi.Konusuna gelecek olursak;

Pi adında bir çocuk vardır.Bu çocuk Hintlidir ve ailesinin bir hayvanat bahçesi vardır.Babasının işleri bozulunca hayvanat bahçesindeki hayvanlarla birlikte Kanada'ya yolculuk başlar.Gemi yolculuğudur aslında.Yolculuk devam ederken bir fırtına çıkar.Pi son anda hayatını kurtarmayı başarır ama ilesi ölmüştür.Pi küçük bir sandalla hayatını kurtarırken davetsiz bir misafirde kendini bu sandala atar.Bu bir Bengal Kaplanı'dır.Pi sandalda kaplana yem olmamak için her yolu deneyecektir.Pi aynı zamanda Müslümandır ve Allah'a dua etmekten hiçbir zaman vazgeçmez.Okyanusun ortasında bile Allah'ın varlığını bilerek ayakta kalmaya çalışır.Okysanusun ortasında büyük bir yaşam savaşı.Bir yanda Kaplan diğer yanda köpek balıkları,yalnızlık açlık v.s..Çok güçlü bir karakter olan Pi'nin yaşam savaşı.

Bir de ada vardı bu filmde.Gerçekten fantastik bir adaydı.Çok eğlenceli ve sürükleyici olan bu filmi tavsiye ederim.

Yorum Gönder

9 Yorumlar

  1. Harika bir film bir defa izlemek yetmedi benim için :)

    YanıtlaSil
  2. neydi beeee.
    ve o kaplan ve diğer hayvanların anime olduğunu film bitince öğrendim yaaa.
    :)

    YanıtlaSil
  3. Senin anlatımını merak ediyordum :) çok iyiydi dimi uzun zaman akıllarda kalıcak bir film.

    YanıtlaSil
  4. CD SİNİ ALDIM AMA GİDEN ARKADAŞLARIM SİNEMADA SEYRETMEDEN OLMAZ DEDİLER
    SEYRETMEDİM
    MERAK EDİYORUM ÇOK
    TEŞEKKÜRLER TANITIM İÇİN
    HAYIRLI GECELER

    YanıtlaSil
  5. @Seyyah Gül
    Bence biran önce izlemeniz gerekiyor:)Sevgiler.

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..