Uzun Zaman Olmuş:):)

Uzun bir süredir bloğu ihmal ettim.Gerek sağlık sebepleri gerek iş yoğunluğu beni iyice uzaklaştırdı.Çeşitli sıkıntılar atlattık ve zor zamanlarımız oldu.Ama hepsinden öte dünyanın en mutlu insanı oldum.Neden mi?Çünkü dünyanın en iyi eşi bana mükemmel bir hediye bahşetti ve bir oğlumuz oldu,allahıma binlerce şükür:)
 
 
Bu boşlukta kitap okudun mu derseniz,hayır okumadım yalan söylemeye gerek yok.Umarım bundan sonra yine düzenli okumaya başlarım ve siteye ekleriz.Herkese yeniden kucak dolusu sevgiler ve selamlar..

Yorum Gönder

19 Yorumlar

  1. heeey biliyo musuun tahmin ediyoduum. kutlarım. öp onu benim için örgüye de selam söleeee :)

    YanıtlaSil
  2. @deeptone
    Teşekkürler deep,örgüye söylerim.Bebeği de öptüm bile:)

    YanıtlaSil
  3. tebrik ederim :)) Allah analı babalı büyütsün sağlıkla mutlulukla inşallah :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Cumhuriyetim çok sevindim :) çok mutlu oldum :) Allah analı babalı büyütsün :)

    YanıtlaSil
  5. Tebrik ederim Analı babalı,sağlıkla büyüsün.

    YanıtlaSil
  6. Hayırlı olsun. Rabbim sağlıklı bir şekilde büyütmeyi nasip etsin.

    YanıtlaSil
  7. Hayırlı Olsun. Rabbim sağlıklı ve geleceği parlak eylesin... :)

    YanıtlaSil
  8. hayırlı olsun , sağlıkla büyüsün bebeğiniz, eşinize de sevgi ve selamlarımı , iyi dileklerimi iletirsiniz :)

    YanıtlaSil
  9. Hepinizden Allah razı olsun,çok teşekkür ederiz..

    YanıtlaSil
  10. Harika bir haber bu, tebrik ederim. Allah analı babalı büyütsin, mutluluklar:)

    YanıtlaSil
  11. Allah analı babalı büyütsün çok tebrik ederim. Sağlıkla kalın..

    YanıtlaSil
  12. Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin , bahtı açık olsun , yüzü hep gülsün , yüzünüzü hep güldürsün inş...

    YanıtlaSil
  13. Ne güzel, Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin.

    YanıtlaSil
  14. Allah razı olsun tekrar hepinizden:)

    YanıtlaSil
  15. Ben zaten hep merak ediyordum sizi , zor zamanları atlatmanıza çok sevindim. Bebiş ailenize daha da mutluluk katmıştır. Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin , benim için de öpün cennet kokuluyu. Anneyi de tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  16. @Asabi Bakire
    Çok sağolun,gerçekten cennet kokulu oluyorlar,kokuyu çektim sizin için:)

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..