Şeytan Filmi-1974( The Exorcist Bir Garip Türk Uyarlaması:)


Şeytan Filmi'ni izleyemeyen kalmamıştır sanırsam.Bir zamanlara damgasını vurmuş kült bir filmdir.Çocuk yaşlarda izleyipte çok etkilendiğim bir filmdir.Bu filmin bir de Türk versiyonu olduğunu biliyordum ve izlemeye karar verdim.Film 1974 yılında çekilmiş.İlk Türk Korku Filmi olarak karşımıza çıkıyor.Biraz olsun korkma ümidiyle gecenin bu vakti filmi izlemeye başladım ama gülmekten korkmaya fırsat bulamadım.Heleki annesinin kızının üstünde beraber yatakta havaya zıplaması beni bitirdi adeta.Ancak beğendim ben yine de filmi.1 saat 40 dakika nasıl geçti anlamadım:)

 Filmin Başrollerinde Cihan Ünal ve Meral Toygun oynuyor.İçerisine şeytan girdiği düşünülen bir kızın dramatik hayatı ve annesinin kızını kurtrarmak için verdiği çaba anlatılıyor filmde.Orjinal filmin birebir Türk Uyarlaması olmuş.Tabiki konu itibariyle.Orijinali ile  boy ölçüşemez.



Gece gece çok güzel vakit geçirdim bu filmle.Çerezlik izlenir:) İzlemek isteyenler için youtube videosunu buraya koyuyorum.İyi seyirler:)


Yorum Gönder

3 Yorumlar

  1. küçükken izleyip hayatımı derinden etkileyen filmdir benim de , sonradan kahkahadan kırıldığım zamanları oldu , bir de kutsal damacana da tiye alınan kısımlar oldukça hoş tu ki bu yatak sahnesi de vardı o hoş kısımlarda...yeni yıl size , ailenize ve bebişinize sağlık ve mutluluk getirsin inş ...

    YanıtlaSil
  2. @kitap eylemcisi
    Bu filmin orijinal versiyonu tam bir efsaneydi ama Türk versiyonu maalesef fiyasko olmuş:)

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..