3 İdiot Filmi-2009 (Duygusal-Komedi)


Ne zamandır izlemeyi düşünüp de hep fırsat bulamadığım bu mükemmel filmi sonunda izleyebildim:) Aamir Khan filmlerine laf yok  zaten.Adamlar yapmış:)Bir film bu kadar mı güzel olur.Bollywood filmlerinden en iyisi diyebilirim bu film için.3 arkadaşın dostluğuna gerçekten şapka çıkardım.Fena duygusal yanları var filmin.Komedi ile de harmanlanınca 10 numara olmuş gerçekten.Filmm Hindistan'da en yüksek gişe ve hasılatı yapmış bir filmdir.Yurt dışında da adından sıkça söz ettirmiştir.

3 arkadaşın mühendislik fakültesinde kesişen traji komik hayatları gözler önüne serilmiş filmde.Bu arkadaşlardan sadece Aamir Khan isteyerek mühendislik okumaktadır ve çok başarılı ve zeki bir öğrencidir.Okuldaki hocalara öyle kapaklar yapar ki of ki ne of:) Diğer arkadaşının rüyasında fotoğrafçılık vardır aslında.İstemediği işe zorlanan ve dayatmalarla okuyan insanların aslında okudukları bölümde başarıyı yakalaması zordur ve istenilmeyerek yapılan bir iş ancak işkenceye dönüşebilir.Buna çok iyi değinmiş yönetmen.


Ezberci eğitimin bizlere bir faydasının olmadığını çok güzel vurgulamış yönetmen.Önemli olan ezbere eğitim değil;hayatımızda işimize yarayacak ve bize faydası dokunan eğitimdir.

Filmin Başrollerinde Aamir Khan,Kareena Kapoor,Sharman Joshi,Boman İrani,ve Madhavan oynamaktadır.Gerek kurgusu,gerek oyunculukları,gerekse film arası müzikleri on numara olmuş.Tipik bir Hint filmi.İzlemeyen kalmasın bu güzel filmi:)

Yorum Gönder

16 Yorumlar

  1. bir türlü izleyemedim bu filmi bu hafta kesin izleyeceğim:))))

    YanıtlaSil
  2. Ben izledim çok güzel gerçekten. Aamir zaten 10 numara aktör.
    Dhoom 3 izlemediyseniz öneririm.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. @Ayşe
    Tamam önerdiğiniz filmi izlemeye çalışacağım.Teşekkürler..

    YanıtlaSil
  4. Bende filmi izlemeyenlerdenim Cumhuriyetim ama hemen izlemeye çalışıcam. Hint filmlerini seviyorum.

    YanıtlaSil
  5. @Aslı Aslı
    Hemen izle,on numara film olmuş kardeşim:)

    YanıtlaSil
  6. Sevgili kitap severler benim de bir film önerim var ,izlemediyseniz Sözcükler ve Resimler :) Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. 2 defa başlayıp yarım bıraktım , uzun zamandır netten film izlemekte sorun yaşıyorum :(

    YanıtlaSil
  8. @kitap eylemcisi
    Bu filmi yarıda bırakmak büyük bir talihsizlik olsa gerek:)

    YanıtlaSil
  9. Gerçekten en en sevdiğim film ler arasında :)

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel bir film aslında genel olarak Aamir Khan filmlerini severek izliyorum kaliteli oluyor çoğu

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..