Kitap Mimi

Kitap okuma azmine hayran kaldığım sevgili mehtapvekitap beni mimlemiş.Bende afiyetle yapıyorum bu güzel mimi:)

Kitap okumak için evde belli bir yerin var mı?

Aslında belli bir yerim yok tv karşısında rahat koltuğuma kurulup okurum ancak son zamanlarda 9 aylık olan oğlumdan fırsatım kalmıyor kitap okumaya.Ancak gece yatarken fırsat bulabiliyorum oda yatakta uzanarak oluyor elbette:)

Ayraç mı yoksa rastgele bir kağıt parçası mı?

Kesinlikle Ayraç.Rastgele bir kağıt parçası koymayı hiç sevmem.Bazıları da sayfanın kenarını kıvırır.Bunu da hiç sevmem:)



Kitap okumayı belirli bir zamanda mı durdurursun yoksa belirli bir bölümde ya da bölüm başında mı durdurursun? 

Aslında bölümler arası durdurmayı severim ancak son zamanlarda bebeğimiz bağırınca olduğu yerde bırakmak zorunda kalıyorum:)

Okurken yemek yemek mi bir şeyler içmek mi?

Ben okurken kesinlikle bir şey yemem yada içmem.Konsantre olmak için sadece okurum:)

Kitap okurken televizyon seyretmek mi müzik dinlemek mi?

Kitap okurken ne dinlerim ne izlerim,direk okurum:)

Tek seferde bir kitap mı yoksa birden fazla kitap mı?

Ben tek kitaptan yanayım.Zaman zaman iki kitap okuduğumda oldu ama genelde tek kitap.

Okurken evde mi yoksa her yerde mi okumayı tercih edersin?

Genelde evde okurum.Son zamanlarda işyerinde nöbet tutarkende okuyorum,güzel oluyor.Özellikle gece nöbetlerinde:)

Kitabın, kafanın içinde yüksek sesle okunması mı yoksa sessizce okunması mı?

Sessiz ve derinden olsun:)

Önündeki sayfaları okur musun yoksa sayfaları atlar mısın?

Ben kitabın her yerini okurum,dipnotlarını bile:)

Ciltli kitap mı karton kitap mı?

Fark etmez,kitap olsun benim olsun:)

Kitap yazıyor musun?

Henüz o kadar geliştiremedim kendimi ama ilerleyen zamanlarda böyle bir planım elbette var:)












Yorum Gönder

17 Yorumlar

  1. Merhabalar, blogunuzun tasarımını çok beğendim. Ayrıca içeriği de en az tasarımı kadar güzel. Umarım büyük başarılar yakalarsınız. Blogunuzun takipçisiyim. :)

    Sizde benim blogumu ziyaret ederseniz çok sevinirim.
    www.minikafacan.blogspot.com :)

    YanıtlaSil
  2. vay canına :D şu bebekten biraz daha bahsedecksiniz diye mahvoldum yahu , neler yapıyor küçük bey :D

    YanıtlaSil
  3. Keyifle okudum , güzel sözlerin de beni onurlandırdı. Küçük beye ve annesine selamlar. Allah yardımcınız olsun ,sağlıkla büyüsün.

    YanıtlaSil
  4. oğluna okurken birlikte uyuyor musunuz söleseneeee :)

    YanıtlaSil
  5. oğluna okurken birlikte uyuyor musunuz söleseneeee :)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba , bir blog etkinliğinde sizi keşfettim ve izleyiciniz oldum sevgilerimle .
    Cafe Tigris
    Tigrisdriver.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. @kitap eylemcisi
    Valla hiç durmuyor eylem hanım.Sürekli yeni şeyler keşfetme ve karıştırma çabası içerisinde.Bu aralar ailecek hasta olduk maalesef.Umarım iyileşiriz hemen:)

    YanıtlaSil
  8. @deeptone
    Daha o safhaya geçemedik deeptone.Kitap okurken elimden alıp ağzına götürmeye çalışıyor:)

    YanıtlaSil
  9. gelmiş geçmiş olsun inş...hepinize , ...

    YanıtlaSil
  10. Kitap en iyi dosttur düşüncesinden hareketle iyi okumalar diliyorum.

    YanıtlaSil
  11. Kitaplı blog görünce dayanamıyorum, katılıyorum. 600. takipçinizim :) Kahveli kitaplı bloğuma ben de bekliyorum...Sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. Kitap Cumhuriyeti zamanında keşfettiğim ilk kitap bloguydu :) Yıllar önce.Tess Gerritsen'i sizden görmüştüm hatta.Tasarımınız değişmiş , çok hoş olmuş.İyi yayınlar!

    YanıtlaSil
  13. @Şule Işık
    Hoşgeldiniz:)Bir ara Tess ablaya takmıştım ki elimde hala okumadığım bir sürü kitapları var:)
    Yorum için teşekkürler,sevgiler..

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..