Hürriyet Bumerang'ın Sevmediğim Bir Yönü!!

Bloğu olup da bumerangı bilmeyen yada hiç duymamış blogger sayısı oldukça azdır diye düşünüyorum.Nitekim çoğu bloğun sidebarlarında yada bir köşesinde bumerang yada yazarkafe gibi ibareler görmekteyiz.Bu da demek oluyor ki o blog bumeranga üye:) Bumerang hakkında daha önce şu yazımda bahsetmiştim.

Gelelim bumerangın sevmediğim yönüne.Bumerang ayar panelimizde en küçük bir değişiklik dahi yapsak site yeniden onay sürecine giriyor ve 72 saat bir şey yapamıyoruz.Sanki daha önce hiç üye olmamışız gibi yani ilk defa üye oluyor gibi muamele görüyoruz.Üyelik şeklim platin bende.O bile yazmıyor onay sürecinde:)Yazar kafeye içerik gönderemiyoruz.O ara reklam gelse kaçırıyoruz ve paradan oluyoruz:)



Bumerang yöneticilerinin bu olaya bir el atması lazım.Yani etiket bile eklesek ayarlar kısmından onay sürecine giriyoruz.İnsan korkuyor yeniden onaylanmayacak bumerang üyeliği güme gidecek diye:)

Yorum Gönder

9 Yorumlar

  1. Ama onaya gitmezse sizi nasıl kontrol edebilirler ki? Belki de yaptığınız değişiklik sizin Altın üye olmanıza yol açacak. Buna bakmaları gerekmez mi sizce de?

    YanıtlaSil
  2. @Servet Arslan
    İyi de yaptığım değişiklikle altın üye olmanın ne lakası var?Yani zaten en iyi üyelik tipi platin.Ben de platin olduğuma göre altına ne diye düşürecekler onu anlamadım?Ben profil ve site ayarlarından bahsediyorum.Yani en ufak bir etiket bile değiştirsen 72 saat bekletiyor.Senin üyelik tipini blogda paylaştığın içerik belirler profilde yaptığın ayarlar değil.

    YanıtlaSil
  3. Peki onlara vermiş olduğunuz etiketler sizin blogunuzdaki içeriklerin kısaca açıklaması değilmidir? Sonuçta siz kitaplarla ilgili bir şeyler paylaşıyorsanız onlara etiket olarak "kitap" verirsiniz. Eğer içeriğinizi değiştirip oyunlar ile ilgili bişeyler paylaşırsanız bu sefer etiketiniz "oyunlar" olur. Bu da bence kontrol edilmesi gereken bir durumdur.

    YanıtlaSil
  4. @Servet Arslan
    Aslında haklısınız bu açıdan hiç düşünmemiştim ancak bana yine uzun bir süre gibi geliyor 72 saat.Zaten ben kitap bloğu olduğum için zaten kitaplarla ilgili etiket eklerim oyunlarla ilgili eklemem doğal olarak ancak siz de haklısınız.

    YanıtlaSil
  5. bilemedim valla üye değilim. para kazanıyor musun ki yaaa.

    YanıtlaSil
  6. @deeptone
    Üye ol derim deep:)Evet kazanıyorum,çok fazla kazanmasam da en azından kitap parasını çıkarıyorum:)

    YanıtlaSil
  7. yani ayda ortalama kaç lira yaaa.

    YanıtlaSil
  8. @deeptone
    Deep öyle aylık değil bu sistem.Sen üye oluyorsun,sitenin durumuna göre sana reklam geliyor.Reklam 1-250 tl arası olabiliyor.İlk aldığın reklam çok düşük fiyatlı oluyor 1 tl gibi:) Ancak reklam geldikçe kazandığın para artıyor.Yani 250 tl ya varan reklam yayınlayabilirsin ancak reklam bol alman lazım:)Sen üye ol bir şey kaybetmezsin:)

    YanıtlaSil
  9. Bu durum bence blog sahipleri için faydalı bir durum diyelimki Bronz üyesiniz , Bronz üyeler reklam alamıyor fakat belli bir süre sonra güncelleme yaptığınızda belki Altın üye veya Platin üye olabilirsiniz yani bence bu durum iyi bir durum

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..