Kitap Cumhuriyetim Yeni Yüzüyle Yayında:)


Bir kaç gündür eski temamda mevcut olan sorunlar çok canımı sıkmaya başlamıştı.Kayıtlar ve yorumlar kısmındaki sorunlar artık yeni bir temaya geçmenin vaktinin geldiğini belirtiyordu.Ben de tamamen İngilizce olan bu yeni temayı editledim.Daha sade ve göz yormayan bir tema olsun istedim ve ortaya böyle bir şey çıktı:)Umarım beğenirsiniz bu temayı.Eski temayı tam 3,5 sene kullanmıştım.Ayrılmak epey zor oldu:)Bu 4 senedir değiştirdiğim ikinci tema olacak.Çok tema değiştirmeyi sevmem aslında ama şartlar beni bu duruma itti.


Bir de artık responsive temalar ön plana çıkmaya başladı diye düşünüyorum.Özellikle mobil optimizasyonu ön plana çıkan bir temanın daha yararlı olacağını düşündüm ve bu responsive temaya geçtim.Tek tek ingilizce kelimeleri editlemek yordu beni ama bu tema içime tamamen sindi.Sizce yeni temam nasıl olmuş?Özellikle soruyorum çünkü kitap bloğu olarak okuyucuları yormamak gerektiğini düşünüyorum.Ne dersiniz sizce bu tema daha sade olmamış mı?(Yorumlarınızı iyi ya da kötü bekliyorum arkadaşlar.Hataları düzeltme anlamında)

Yorum Gönder

42 Yorumlar

  1. ben çok beğendim çok düzenli olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağolun yorum bıraktığınız için.Beğenmenize sevindim.Eskisinden daha düzenli oldu gerçekten:)

      Sil
  2. Şahane olmuş aslında ben diğer temanı da beğeniyordum ama bu daha tertipli olmuş :)))

    Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. Evet yeni temanız gayet sade ve hoş olmuş.. Sizi arkadaşlarıma ekledim. Ben de beklerim...:)
    Sevgiyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizi severek takip ediyordum zaten.Kitap çıkardığınızı yeni duydum:)

      Sil
  4. Hayırlı olsun güle güle kullanın :))

    YanıtlaSil
  5. Çok hoş ve tatlı durmuş :3 Bi 2 yıl da bu kalır sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zannedersem daha fazla kalır:)Yorum için teşekkürler:)

      Sil
  6. Eski temanıza göre bu tema daha hoş ve daha dikkat çekici, ben beğendim. Hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
  7. Bence çok daha güzel olmuş. Sade ve asil görünüyor. Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  8. Güzel olmuş. Emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  9. ferah olmuş daha estetik olmuş :)

    YanıtlaSil
  10. ben eski temanızı çok çok beğeniyordum ama bu da güzel bir tema olmuş. Sadelik her zaman güzeldir. Güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  11. Blogumdaki hikaye yarışmasına davetlisiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zamanında katılmıştım bu tarz bir yarışmaya hüsrana uğramıştım:)Aslında ben yazmaktan öok okumayı seviyorum:)Yazmam için biraz daha araştırma yapmalı biraz daha okumalıyım:)

      Sil
  12. Çok güzel olmuş, çok sade ve okuru yormayan şık bir tema, hayırlı olsun, güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağolun demek ki hedefime ulaşmışım.Tam da istediğim şey buydu:)

      Sil
  13. Abi bu tema çok güzel olmuş sade , tek kelimeyle harika olmuş eline sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol kardeşim.Aslında niyetim senden teknik destek almaktı ancak akşamın ilerleyen saatlerinde seni rahatsız etmek istemedim.Eski temada ciddi sıkıntı yaşadım ve gece operasyonu ile bu temaya geçtim.Editlemek yordu biraz ama olsun sizlerden bu yorumları duymak çok güzel.Bir şeye emek vermek çok güzel.Hatta bu emeğinizi kardeşlerimizin beğenmesi paha biçilemez,var olasın;)

      Sil
    2. Abi vaktim olduktan sonra her zaman yardım etmek isterim aklında olsun.

      Sil
    3. Eyvallah kardeşim,allah razı olsun senden.Cansın..

      Sil
    4. Cümlemizden Allah Razı olsun abi

      Sil
  14. Güzel olmuş güle güle kullanın. ;))

    YanıtlaSil
  15. Eski temanızı bilmiyorum, ama bu tema içeriğinize uygun olmuş. Sade ve ferah bir tema. Kitaplarınıza yakışacağını umuyorum.

    YanıtlaSil
  16. diğeri de iyiydi :D yok bu kötü anlamında değil bu da oldukça hoş , keyifle uzun yıllar kullanmanızı temenni ederim :)

    YanıtlaSil
  17. Yeni temanızı sağlıkla,iyi günlerde kullanın.Çok beğendiğim bir tema sade ve zarif .
    Blogger ve tema konusunda teknik anlamda sorun yaşarsanız buralardayım :))

    YanıtlaSil
  18. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  19. Bir öncekini pek hatırlamıyorum (özür :) ama bu çok hoş görünüyor ve ne kadar sade o kadar iyi bana göre... ayrıca okuyucuyu da düşünmeliyiz sözüne katılıyorum... güle güle kullanın elinize sağlık :)

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..