Yorum Sizin:)


Yorum Gönder

22 Yorumlar

  1. Oh bi tıkla susturdu ;) keske böyle olsa hep yalniz su anda cepten yaziyorum ikisi de birlikte cici cici yasasinlar ;)

    YanıtlaSil
  2. En sevdiğim karikatürler den biri :))

    YanıtlaSil
  3. Güzel ve anlamlı bir karikatürmüş ilk defa gördüm. Kitap candır gerçekten tabletten ya da başka bir şeyden kitap okunmaz. Ne bileyim sayfalarına dokunacaksın kapağın rengini seveceksin. Odanda güzel bir köşeye koyacaksın. Ama tabletler öyle mi değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabletin tek avantajı bana göre ışığının olması.Karanlık olduğu zaman normal kitaptan okuma şansımız olmuyor maalesefi,kendimden biliyorum.Nöbet yeri karanlık olunca sıkıntı:)Ama ben de doğal kitaplardan yana olduğumu her zaman söyledim.Gerçi bir de yer açısından savunuyorlar tableti.Seyahatte felan yer kaplamıyor ya.Herşeyin doğalı iyidir ya:)

      Sil
  4. kağıt kokusunun yerini mi tutarmış hiç:)
    hat gider şarjı biter istenmeyen dıt dıtlar oh kapadı iyi oldu:)))))
    Çok güzel bir anlatım.

    YanıtlaSil
  5. Resim çok ilgimi çekti , gerçekten güzel bir karikatür olmuş ve çok doğru kitapların kendine has o kokusu hissedilmeden kitap mı okunurmuş :)

    YanıtlaSil
  6. Kitap okuyan bir insan önemli olanın kitaptaki ''koku'' değil ''yazı'' olduğunu bilir. Yazı olmadığı sürece kağıdı koklamanın bir manası yok. En önemlisi de okumak için artık ağaçların kesilmesine gerek yok. Tabletten okumayı bende onaylamıyorum bunlar için artık E-Okuyucular mevcut.

    Yaşadığımız dünyanın durumuna bakılınca en önemli ihtiyaçlarımızdan biri olan ağaçların kesilmesine destek yerine teknolojinin yardımıyla bir E-Okuyucu almak çok daha mantıklı bir iş. ( Evet kitabın tam olarak yerini tutmuyor evet kokmuyor ama sadece ağaçlar için bile geçilmesi yeterli )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazı olduğunu hatırlattığınız için teşekkürler,koku kısmı sadece işin esprisi ama bir anlamda da doğrudur:) Yorumunuza saygı duyuyorum ancak ben yine de doğal kitaplardan yanayım.E-kitap okuyucum yok.Tabletten ya da telefondan okuduğum da oluyor.Siz de haklısınız bir anlamda..

      Sil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..