Efsanevi Yazar Harper Lee Hayatını Kaybetti



Bülbülü Öldürmek adlı romanı birçok kitapsever bilir.Klasik olan bu roman 1961 yılında Pulitzer ödülüne layık görülmüştür.Dünyada milyonlarca kişi tarafından okunmuş muazzam bir eserdir.Filmi de çekilmiştir.55 yıl aradan sonra  gelen kitabı Tesbih Ağacının gölgesinde adlı romanı ise daha piyasaya çıkmadan en çok ön sipariş alan roman olarak tarihe geçmiştir.

İşte bu başarılara imza atmış olan Harper Lee 89 yaşında hayatını kaybetti arkadaşlar.Dünya Edebiyatı çok önemli bir yazarı daha kaybetmiş oldu maalesef..

Yorum Gönder

17 Yorumlar

  1. Toprağı bol olsun, Bülbülü Öldürmek Kitabı'nı biliyorum şimdi okumak Şart oldu

    YanıtlaSil
  2. Umarım bir gün gittiğimde ben de onun gibi ünlü bir yazar olarak giderim.

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten çok üzücü bir haber, Harper Lee yazım tarzıyla örnek aldığım, kendime idol edindiğim bir yazardı. Ciddi anlamda üzüldüm...

    YanıtlaSil
  4. Henüz kitaplarını okuyamadım :(. Çok üzüldüm. Geçen günlerde de Umberto Eco Hayatını Kaybetti..

    YanıtlaSil
  5. Bülbülü Öldürmek'i ve yazarı daha önce okumamıştım ancak mutlaka okuyacağım. Geç olsa da :))

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..