Harry Potter'ın 8.Kitabı Temmuzda Raflarda...



Hala Harry Potter okumamış bir insan olarak bu haberi yayımlamak zor geldi:)Ama biliyorum ki ülkemizde çok fazla Potter seven var.Belki duymuşlardır bu haberi ama duymayanlar da olabilir.

Harry Potter'ın merakla beklenen 8.kitabı temmuz ayında çıkacakmış arkadaşlar.

Hikaye, son kitaptan 19 yıl sonra, yani Harry Potter’ı son bıraktığımız yerden, yani tren garında oğlunu uğurlarken kaldığımız yerden devam edecek. J.K. Rowling’in Jack Thorne ve John Tiffany’le birlikte hazırladığı Cursed Child’ın iki bölümlük tiyatro oyununun aksine tek bir kitap olarak basılması planlanıyor.

Harry Potter and the Cursed Child, 31 Temmuz’da satışa çıkacak.

Yorum Gönder

27 Yorumlar

  1. Yeni kitap mı geliyormuş? aa bilmiyordum ben, çok teşekkür ediyorum canım bu güzel haberi verdiğin için. :))

    YanıtlaSil
  2. Vazgeçemediğim serinin bir kitabı daha teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. heyecanla bekliyorum bunu..

    YanıtlaSil
  4. Eee, noldu şimdi? Tiyatro iptal mı edildi? Poff :/

    YanıtlaSil
  5. Ogluma güzel bir tatil hediyesi olur. Diger kitaplari biriktirdi.

    YanıtlaSil
  6. Bazen bazışeylerin bitmesi güzeldir diye düşünüyorum ben, Harry Potter da sanki bunlardan biriydi. Ki bunu ciddi bir hayranı olarak, günler geceler boyunca kitaplarını okuyan o satırlarla büyüyen bir çocuk olarak söylüyorum.
    Şimdi sanki ana hikayeye ihanet ediliyormuş, eski tadı vermeyecekmiş gibi geliyor.
    Bakalım görelim ne çıkacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ben okumadığım için bu konuda yorum yapamayacağım ama bazen tadında bırakmak iyidir:)

      Sil
  7. Harry Potter kitaplarını okumadım ama ölmeden okumak istiyorum.Hele filmleri izleyince mutlaka okunmalı diyorum.8.kitap merak uyandırıcı..

    YanıtlaSil
  8. Harry'nin devamı gelsin diye hep yakınırım ama aslında seri kararındaydı bence :D Tabii yine de ilk çıktığı an alacağım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben en baştan başlayacağım:)

      Sil
    2. Ben de ilk çıktığı an alacağıma eminim, dayanamam ölürüm meraktan :)

      Sil
  9. Yıllar sonra yeniden! Para kazanmak için gibi geldi bana

    YanıtlaSil
  10. aaaaaa alla allaaaa ne ilginç haber de yaaa sen bu haberleri nerden duyuyon haaaa. senin duyduklarını hiç bilmiyo oluyom ben her zaman :)

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..