Gökhan Tekin'den Anlamlı Proje(Kitap Karşılığında Tema Yaptırabilirsiniz)

 Merhaba arkadaşlar bu yazımda sizlere, yazılarını severek okuduğum ve takip ettiğim bir blog yazarı arkadaşımdan bahsetmek istiyorum. Aslında blog yazarlarının bir çoğu bahsettiğim arkadaşı tanıyor. Bahsettiğim kişisel blog yazarı Gökhan Tekin.



  Gökhan  blogger konusunda oldukça baþarılı blog yazmaya yeni başlayan arkadaşlar için çok faydalı paylaşımlar yapıyor. Zaman zamanda kişisel gelişim konusunda yazılar yazıyor, okuduğu kitapları kendince yorumluyor. Aslında bu yazıyı yazmamın asıl nedeni Gökhan'ın yaptığı çok güzel  ve faydalı bir etkinliği sizlere duyurmak istiyorum. Kendisi için ve mahallesindeki insanlar için çok güzel ve faydalı bir şey  düşünmüş, 8 - 9 adet kitap karşılığında blogger sitelerinde tema kuruyor, editliyor, ayarlarını yapıyor ve blogger panelinde yapılması gereken seo ayarlarını yapıyor. Şunu özellikle belirtmek istiyorum.  '' Ben kişiye özel tema yazmıyorum, internette güvenilir tema sitelerinden temaların ücretsiz versiyonlarını indirip kuruyorum  ve ayarlarını yapıyorum'' demiş

 Bu işlemler bir çok arkadaşımız için çok kolay gibi görünebilir fakat bilmeyen arkadaşlar için oldukça zor işler. Eğer aklınızda bu tür bir şey varsa yani bloğunuzun temasını daha kaliteli hale getirmek istiyorsanız kendisine ulaşabilirsiniz aşağıda blog adresi var. Bloğunda iletişim bölümünden kendisine ulaşabilirsiniz. Böylece hem insanların kitap okumalarına vesile olmuş olursunuz hemde sitenizin görünümü daha kaliteli hale gelir.

Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. Desteğin için teşekkür ederim abi.

    YanıtlaSil
  2. Tebrik ediyorum Gökhan arkadaşımı çok güzel bir iş yapıyor, tanıtmak için sabırsızlanıyorum önümüzdeki günlerde bende tanıtmak isterim seocudan çok merhametli kalbini görmek beni çok duygulandırdı. güzel insanları görmek çok duygu verici :( Tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel yapıyor aslında gerçekten de zor olduğuna inanırım kucuk bir değişiklik bile strese sokuyor beni. Su sıra değişikliklere hasır değilim bloğumda ama ilerleyen Zaman'larda ihtiyaç duyacağım ben de tema değişikliğine

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar.
    Evet, Gökhan kardeşimi ben de tanıdım ve bu tür beceri ve faaliyetlerinin olduğunu biliyorum. Hatta bana bile 'SEO' konusunda yardım etmişti, sağolsun.
    Tanıtım ve duyurunuz için teşekkür ederim.
    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..