Kitaplıkta Uyku Nasıl Olurdu? Kitap Hostel!!



Japonlar kitap okuma alanında önemli bir sırada yer almaktadırlar ve bu alışkanlık onların hayatlarının bir parçası olmuştur.Kitaplarla o kadar içli dışlı olunca ortaya kitap hostelleri de çıkmıştır.Düşünsenize 3 metrekarelik bir alanda yaşıyorsunuz ve her taraf kitap dolu:)

Kitap kurtları için cennet sayılabilecek bu hostel Japonya'nın başkenti Tokyo'da yer almaktadır.Duvarları kitap raflarından oluşan odaların içinde uyuyabiliyorsunuz.3 metre artı duvarları kitap rafı şeklinde ve her aradığınız kitap burada.Nasıl fikir ama?

Yorum Gönder

15 Yorumlar

  1. Kitapları severim ama kitaplıkta uyumak istemezdim. Hele bu kadar küçük bir alanda. Ben üşenmem alırım kitabımı rahatça yatağımda okurum:))))

    YanıtlaSil
  2. Vallahi çok güzel bir fikirmiş. Ankara'da ki kitap cafe var, kahve içip kitap okuyabiliyorsun. Bunun gibi yerlerin çoğalması ümidiyle..

    YanıtlaSil
  3. Böyle bir yere özenmemek mümkün mü :) Böyle yerler burada da olsun. Kitap cadelerde öyle. Burayı öyle çok sevmiştim ki bende blogum da yer vermiştim. :)

    YanıtlaSil
  4. Süper bir fikir, bizde de olsa keşke dediğim şeylerden biri oldu bu:))

    YanıtlaSil
  5. başlığı görür görmez japonlardır dedim , eh böyle bir fikrin bizden çıkması zor tabii :((

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel bir sayfa çok beğendim :) Bende bloğuma beklerim sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Kitaplıkta uymayı tercih etmezdim sanırım.Bana kitap kafeler daha uygun geliyor.Çayımı veya kahvemi yudumlarken bir taraftan kitap okumak en güzeli bence :)

    YanıtlaSil
  8. Kitapları koklamayı severim ☺ Ben kitapsız yaşayamam zaten

    YanıtlaSil
  9. İlginç bir yer. Gizemli bir yere de benziyor. Hayelleri süsler...

    YanıtlaSil
  10. Kütüphanede uyudum kaç defa :)

    YanıtlaSil
  11. Hep yaptığım şey :)))

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..