Gece Gece Bir Post




Uzun Süre olmuş gibi absürt bir giriş yapmak istemesem de harbiden baya uzun bir süre olmuş post yazmayalı.Gerçi hala blog postu yazan kaldımı günümüzde? İlla ki kalmıştır ama baya bir azalmıştır diye tahmin ediyorum,tabi kendimi de tırnak içinde belirtmem lazım:) Kitap her zaman vazgeçilmezim olsa da baya bir ihmal ettik buraları,yazı şekilleri bile yabancı geldi iyi mi:) Adaptasyon sorunu yaşayan öğrenci yada mesleğe yeni girmiş gibi hissediyorum kendimi, Hala yaşayan bloggerlar varsa bir ses versin hele,ya da hala sesimi duyabilen yada bu postu gören varsa:)

Kendimi çölde yalnız kalan  bir bedevi gibi hissediyorum şuan:).Çok tuhaf bir his şuan bu yazıları yazmak bile dile kolay 10 sene önce bir hışımla açıp güzel duygulara yelken açmıştık:)
Kitap Fuarı postu atacaktım ama bir ısındırma yada ne diyelim alışma yazısı olsun bu,farkındayım gece gece saçmalıyorum ama blog konsepti dışına çıkalım birazda yahu:)

Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. hoşgeldiiin :) eskilerden var yazanlar yaa zamanla hatırlarsın. örgü de iyidir işallah :) selam söyle :) blog çevremiz keyifli yine :) kitap etkinlikleri de var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş bulduk deep, zamanla hatırlarım doğru söylüyorsun, örgünün de sana selamı var ;)

      Sil
  2. blog içerikleri ve yazarları ölmez :) günümüzde biraz tuhaf her şey ama söylemedi deme :)

    YanıtlaSil
  3. gidip geliyoruz ama buralardayız hala, hala :D hoş geldin , örgü de iyidir inş :) Selamlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimiz iyiyiz çok şükür, sen de hoşgeldin :)

      Sil
  4. Ben hâlâ buradayım :-) Ama tabii bırakan arkadaş da çok oldu. İnstagram'da kısa yazılarla paylaşım yapmak daha kolay geliyor. Ben yazmanın keyfini hiçbir şeye değişmediğim için blogdan kopamıyorum.

    YanıtlaSil
  5. Maşallah o zaman sizi gerçekten tebrik ederim. Ben de artık kolay kolay bırakmayacağım sanırım :) Ya da inş öyle olur

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..