Nobel Ödüllü İlk Kadın Yazar Pearl S. Buck'un Ebedi Mucizesi İlk Kez Türkçe Olarak Yayımlandı




Pearl S. Buck Nobel Ödülünü kazanan ilk kadın yazar olarak tarihe geçmiş bir Amerikalı yazardır. Ancak yazarın Ebedi Mucize Eseri ilk kez Türkçe olarak yayımlanmış.

Kitabın çevirisini Mehmet Gürsel'in yaptığı bu eser Kafka Kitap logosu ile yayınlanacak. Yazar hayatını 1973 yılında kaybetmiştir. Bu kitabı ilginç kılan şey ise  yazarın ölümünden 40 yıl sonra oğlu tarafından keşfedilmesi olmuş.Ne hayırlı evlat ama değil mi:)

Kitapta sıradışı bir karakter olan Randolph Colfax'ın hayatına yer verilmiş. Bu zeki adam daha 12 yaşında iken üniversiteye kabul edilir. Dünyaya farklı bir bakış açısı katacak olan bu romanı ben de şimdiden merak ettim açıkçası. 

Yorum Gönder

15 Yorumlar

  1. Yazarı ve kitabı duymamıştım. Kitap bayağı geç keşfedilmiş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yalan söyleyim, ben de duymamıştım 🤭🤭

      Sil
  2. Tanıtım için teşekkür ederim, kitabı duymamıştım. :)

    YanıtlaSil
  3. ana adlı romanını okumuştum okurum bunu daa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ana adlı romanını okuyun o zaman deep:)

      Sil
  4. Kitabı ve yazarı bilmiyordum, yazınızdan öğrendim:))) Çok merak ettim, not aldım:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ödüllü yazar bi okuyalım bakalım, yorum icjn teşekkürler

      Sil
  5. Gerçekten de hayırlı evlatmış, insan hiç mi bakmaz etmez geriye ne kalmıi diye yahu.

    YanıtlaSil
  6. Çok uzun yıllar önce sanırım Sabah Gazetesi Nobel ödüllü kitapların olduğu biriktirilen kuponlar karşılığı verilen bir seri yayınlamıştı. Pearl S. Buck'la o zamanlar tanışmış olmalıyım. Uzun yıllardan sonra kitabının ülkemize gelmesi sevindirici. Bu güzel haber için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  7. Yazarı tanımıyorum ama yine de sevindim bu habere. Yayınevleri milyon tane Stefan Zweig, George Orwell kitabı basacağına keşke daha önce dilimize çevrilmemiş kaliteli kitapları yayınlasa.

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..