Örümcek Adam’ı Öldürdüler!!




“İnanılmaz Örümcek Adam” çizgi romanının 700. sayısı, ABD’de satışa çıkıyor. Son macerada "Örümcek Adam”ın öldürülmesi, hayranlarının tepkisine neden oldu.

Independent gazetesi, kurgu-çizgi kahraman Örümcek Adam’ın çizgi roman serisine son verildiğini yazdı.

ABD’de “İnanılmaz Örümcek Adam” çizgi roman serisinin 700’üncü ve son sayısı bu hafta raflarda yerini alacak.

Dünyada büyük beğeniyle takip edilen “Örümcek Adam”, son macerada ruhunu ve ağlarını rakibine kaptırıyor.

“Örümcek Adam”, beyaz perdeye yansıtılmadan çok önce başladığı çizgi hayatını baş rakibinin ellerinde ölerek noktalıyor.

“Örümcek Adam”ın yazarı Brian Michael Bendis USA Today’e yaptığı açıklamada hikayenin sonunu yazarken “koca bir bebek gibi ağladım” dedi.

Bendis sözlerine şöyle devam etti: “Yukarı eşimin yanına çıktım ve ona 'Kendimden o kadar utanıyorum ki, son 45 dakikadır ağlıyorum' dedim.”

Hayranları, “Örümcek Adam”ın öldürülmesine tepki gösterdi.


Yorum Gönder

12 Yorumlar

  1. Her şeyin bir sonu olmalı tabii:)

    YanıtlaSil
  2. Bilmiyorum bence iyi olmamış, bu kahramanların asla ölmemesi gerektiğini düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Herhalde yeni bir örümcek adam filmi vizyona giriyor :)

    YanıtlaSil
  4. Vardır bir açıklaması,
    bak şimdi merak ettim
    acaba neden ki?:)

    YanıtlaSil
  5. aaa bunu okumalıyım.
    :)
    sana ve örgüye neşeli yıllar.
    :)
    önümzüdeki yıl daha az mesain olsun yaa.
    :)

    YanıtlaSil
  6. @deeptone
    Sana da mutlu yıllar deep.Bu yıla hasta olarak girdim,bu da benim şanssızlığım olsa gerek:)Ah diğer temennin keşke doğru olsa ama uygulama yaparak girdik yeni yıla hemde -20 derecede.Hala atlatamadım hastalığı:)

    YanıtlaSil
  7. hay allah geçmiş olsun.


    yeni yazdığım kitap hırsızı romanını bak hemen al oku.
    nefis nefis.
    :)
    pi'nin yaşamı'nı da kaçırmaa.
    :)

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..