Asi Ses-Radio Rebel 2012( Gençlik Filmi)



Debby Ryan ve Adam Dimarco'nun oynadığı bir geçlik filmi.Disney stüdyolarının yaptığı bir film aslında.İzlemeden önce yorumlara baktım ve yorumlar inanılmazdı.Ben de izleyim dedim.Bana sıradan bir film gibi geldi.Meğer yorum yazanların çoğu Debby Ryan hastası olan ergen erkeklermiş:)Ah bu ergenler yok mu:)Yine de izlerken eğlendim.Tavsiye derim.Konusu:

Bir lise vardır.Ve bu lisenin çok zor bir müdüresi vardır.Öğrencilere kök söktürmektedir.Herşey sıradan ilerlerken,Asi ses adında bir Dj furyası türer okulda.Aslında Tara adında çok utangaç bir kızdır,asi ses.Ancak mikrofonun başına geçince tamamen kişiliğinden uzaklaşarak harika bir radyocu olmaktadır.Daha sonra lise de herkesin merak konusu olur bu asi ses.Herkes kim olduğunu merak eder.Daha sonra Tara büyük bir radyo istasyonundan teklif alır.Yayına orada devam eder.Okula da devam etmektedir aynı anda.Fenomen haline gelen asi sesi okulda herkes merak eder.Radyo istasyonuna giderler kim olduğunu bulmak için.Tara her defasında bir şekilde saklanır.Biryandan da okul müdüresinin yaptığı kötülükleri radyoda eleştirir.Film bu şekilde devam ediyor.Finalini anlatmıyorum tabiki:)

Eğlenceli ve sıradan bir film.Büyük umutlara kapılmadan eğlenmek için izlenir bu film...

Yorum Gönder

14 Yorumlar

  1. Geçenlerde Disney Channel'da izlediğim muazzam güzellikte bir film. Herkese tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Disney Channel'da çıktığını ben de duymuştum.Fena değil bence de:)

      Sil
  2. izlemedim ama ergen komedilerine bayılırım ama zeten bütün filmlere bayılıyorum ya.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ergen bir yeğenim olduğu için bende aynen dediğiniz kanalda onunla izledim,izlenebilir bir filmi

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. konu kitaplar olunca herzaman takipteyim sizin blogunuzuda cok sevdim
    benim bloguma da beklerim
    http://tatlikiraz.blogspot.nl

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi de ben zaten sizin bloğunuzu takip ediyorum.Ayrıca 31 mayısta okuduklarınız için yorum bile yapmışım:)

      Sil
  5. ASİ SES SÜPERSİN BAYILIYORUM SANA HAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİKKKKKKKKKKKKKAAAAAAAAAAAAAASSSSSSSSSSSSSIIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNNNNNN

    YanıtlaSil
  6. İZLENEBİLR Mİ SÜÜÜPPPPEEERRR










    YanıtlaSil
  7. benncede harikke

    YanıtlaSil
  8. Ne güzel bir laftır: Bir kütüphane açan bir hapishane kapatır diye. Kitap okumak lazım. Kitap okuyan bir toplumda suç oranı düşer.

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..