Dan Brown-Melekler Ve Şeytanlar (Macera-Aksiyon)

Bana göre vasat bir romandı.Dijital kalenin epey gölgesinde kalmış bir eser.Ama yine de okunabilir bir kitap.Hristiyanlık temalı bu tür kurgular artık beni baymaya başladı :).Gerçi günümüzde İllüminati tarikatı çok tartışılmaktadır.Bu romanda bu konuya değiniyor aslında.Ama heyecanlı yanlarıda yok değil.Alevler içinde hayatta kalma mücadelesi vs..o anlar unutulmazdı.

Harvard Üniversitesi Simgebilim Profesörü Robert Langdon efsanevi gizli örgüt Illuminati'nin -Galileo zamanından beri Katolik Kilisesi'nin bağnaz inançlarını lanetleyerek bilimin yararlarını yücelten- hala faaliyette olup cinayetler işlediğini öğrenince şok geçirir. Parlak bir fizikçi olan Leonarda Vetra cinayete kurban gitmiştir. Tek gözü oyulmuş ve göğsü örgütün sembolüyle dağlanmıştır. Bilim adamının son buluşu güçlü ve çok tehlikeli enerji kaynağı karşımadde çalınmış ve yeni Papa seçiminin gerçekleşeceği gün Vatikan Şehri'nin altına saklanmıştır. Langdon, Vetra'nın meslektaşı ve aynı zamanda kızı olan Vittoria ile medeniyeti yok olmaktan kurtarmak amacıyla Roma sokaklarında, kiliselerde ve katakomplarda soluk soluğa koşuşturarak 400 yıllık izi sürerek Illuminati'nin izini bulmaya çalışırlar.




Yorum Gönder

3 Yorumlar

  1. dan brown'ın keyifle okuduğum kitaplarından.. aksiyonu kitap boyunca üstte tutmayı başarmış yazar....

    YanıtlaSil
  2. bence kitap ve film de oldukça başarılıydı. siz vasat bulmuşsunuz ama kitabın filmini çekermişçesine okumuştum ben bu kitabı...daha sonra filmini izleyince kurgusuna, oyuncularına herşeyine vurulmuştum bir kez daha...

    konudan çok kurguya dikkat ediyorum ben galiba. da vinci şifresininden daha çok beğenmiştim bir de. şiddetle tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  3. @yusrac:Benim hoşuma gitmemişti ya:)Dijital Kale ve Da Vinci Şifresinden sonra okuduğum için olabilir:)En sevdiğim Brown kitabı Dijital Kale bana göre..

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..