Tess Gerritsen-Cerrah (Tıbbi Gerilim)




Tess Gerritsen herzamanki gibi yine harikalar yaratmış.Bu yazar sayesinde tıbbı gerilim hastası oldum.

Olay Elena Ortiz adında bir kadının evinde ölü olarak bulunmasıyla başlar.Kadın ölmüştür ancak;geceliği son derece düzenli katlanıp başucuna koyulmuştur.Bir öldürme fantazisi olsa gerek.Yalnız katilimiz kadınları çok vahşice öldürüyor.Kadınları kadın yapan organını içinden alıyor.Sanki onları tamamen yok etmek haysiyetiyle oynamak istiyor.Bu ne tür bir sapkınlıktır böyle.Bu cinayeti açıklığa kavuşturmak ise Boston Polis Depertmanı cinayet masası dedektifleri olan Thomas Moore,Jane Rizzoli,Barry Frost ve ekibine düşer.Ekip günlerce delil arar.Ama cinayeti işleyen kişi çok zekidir.Arkasında hiç delil bırakmaz.Aradan biraz zaman geçer ve bir kadın daha aynı şekilde öldürülür.Yine cesetin rahmi alınmıştır ve kadının geceliği düzenli bir şekilde cesedin başucuna konulmuştur.Çok geçmeden Rizzoli ve ekibi işbaşına koyulur.Rizzoli bayan bir cinayet dedektifidir.Tuttuğunu koparan,son derece azimlidir.Ancak bu departmanda çalışan tek bayan olması onu biraz zorlasa da olayların üstesinden gelecek kadar güçlüdür.Yapılan araştırmalar sonucu katilin eski bir tıp fakültesi öğrencisi olduğu anlaşılır.(Bu kısmı ipucu vermemek için kısa geçiyorum)

Öğrencinin okuldan atılma sebebi herhalde kafanızda biraz canlanmıştır.Bu eski öğrencinin adı Warren Hoyt'dur.Bu karakter öylesine büyük bir korku salacaktır kş peşine düşen dedektifleri bile korkutacaktır.Warren Hoyt çok sapkın bir katildir.Tıp fakültesinde okurken,birgün okul çıkışında,herkesin okuldan ayrıldığı bir akşam vakti okula girer.Burada ölğ bir bayan bedeni vardır.(Okulda üzerinde inceleme yapılan kadavralardan biri)Onun üzerinde bir takım deneyler yapar.Ve sonrası malum;cesedin rahmini çıkarıp onunla sapkın bir şekilde oynarken içeri Tıp fakültesi hocası girer ve bu olayı rapor eder.Hoca gördüğü andan .itibaren kanı donmuştur.Bu ne tür bir insandır böyle.Warren Hoyt bu olay sonucunda okuldan atılmıştır.Bunun üzerine katil olur ve sapkın fantazilerini öldürdüğü bayanların üzerinde uygular.Cinayet masası ekibi çeşitli deliller elde eder.Katilin peşine düşerler ancak Jane Rizzoli'yi çok zor bir son beklemektedir.Bakalım Rizzoli katilin elinden kurtulabilecekmidir?

Okunmasını şiddetle öneriyorum.Tam bir Polisiye-Gerilim romanı ve bana göre Tess Gerritsen Tıbbi Gerilim'in kraliçesidir.

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Bu kadına ve bu kitaba BA-YI-LI-YO-RUM :)
    Bu kitabı okuduktan sonra hayran olmuştum bu kadına.Gerçekten süper ötesi kitapları var.
    Geçtiğimiz sene İstanbul'a gelmesiyle tanışma fırsatımda oldu.Cevahir D&R'da imza gününe gittim ve bu harikulade kitabını imzalatma şansı elde ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şanslısın tanışma fırsatı ve kitabını imzalattığın için.Bende bayılıyorum özellikle bu kitabına.Yorumların için teşekkürler bu arada...

      Sil
  2. ASLA ARKANA BAKMA -BUZ GİBİ SOĞUK İSİMLİ KİTAPLARIDA SÜPERDİ GERÇEKTEN.

    YanıtlaSil
  3. Bak bu son çıkan kitapları okuma fırsatım olmadı.Yorumunuz için teşekkürler.Okuyacağım kesinlikle bahsettiğiniz kitapları.

    YanıtlaSil
  4. kitabı daha okumadım ama onu alacağım çook merak ediyorum . eminim süperdir..

    YanıtlaSil
  5. @Adsız
    Kesinlikle süper.Ama bu bir serinin kitabı.Rizzoli-İsles serisi.Biliyorsunuzdur ama hatırlatmak istedim:)

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..