Yeni Kitaplarım:)

Bugün havanın güzel olmasını fırsat bildik ve bir alışverişe çıkalım dedik.Erzurumda uzun süredir hava -20'nin altına düşmüyordu ama maşallah ki 2 gündür süper bir hava var.Umarım bu şekilde devam eder.Alışverişi tam bitirmek üzereydim ki birde ne göreyim kitaplar:).Eee alışveriş yapılır da kitap alınmaz mı?Tabi ki alınır:)




Aslında aradığım kitapları bulamadım ama buna da şükür:).Polisiye gerilim manyağı olarak Tami Hoag'ın eserlerini görünce almadan edemedim.Daha önce Psikopat romanını bloğumda paylaşmıştım.Çok güzel yazıyor tami Hoag.Jean Christophe Grange nasıl polisiye-gerilimin kralı ise Tami Hoag'da kraliçesidir bana göre.Harlen Coben'in bu kitabı elimde yoktu.Orman,Kayıp ve Asla Vazgeçme kitapları elimde vardı.Kapan'ı görünce tereddüt etmeden aldım hemen.Vampir temalı hiçbirşeyi sevmem ama Anne Rice'ı çok methettiler bana.Pandora elimde vardı bu eserini de aldım.Bakalım nasılmış bizim vampirler:).Okuduktan sonra paylaşırız tabiki yorumlarımızı.




Uzun lafın kısası iyi bir alışveriş oldu.Hepinize iyi günler dilerim...

Yorum Gönder

15 Yorumlar

  1. iyi okumalar.. paylaşımlarınızı merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler.O kadar birikti ki,zamanla okuruz inşallah...

    YanıtlaSil
  3. Keyifli okumalar , iyi akşamlar .

    YanıtlaSil
  4. Yeni kitap gibisi yoktur :))
    İyi okumalar...

    YanıtlaSil
  5. BEN GELDİM ÇOK HOŞ PAYLAŞIM OLMUŞ
    ELLERİNİZE SAĞLIK.
    BANA PROĞRAMLA ALAKALI ÖNERİDE BULUNDUNUZ TEŞEKKÜRLER.
    DENEDİM SİSTEM KABUL ETMEDİ TEKRAR DENİCEM.
    :)

    YanıtlaSil
  6. Hoş geldiniz.Olmadığına üzüldüm ama araştırıp bilgi vereceğim size,sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. aaahh ahh ben uzun zamandır kitap okuyamıyorum okusam elimden bişey kurtulmayacak heralde..ah şu zamansızlık :(

    YanıtlaSil
  8. Aslında benim zamanımda kısıtlı görev açısından ama kitaba sıkıştıracak zaman buluyorum:)

    YanıtlaSil
  9. Çalışmalarımdan zaman ayıramıyorum aslında plan program yapsam sıkıştıracam bende amaaa nerdeee :D

    YanıtlaSil
  10. Kapan meğerse eski aldığınız bir kitapmış :) Şimdi o fiyata ikinci el bile bulunmaz...

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..