Canan Tan-Yüreğim Seni Çok Sevdi (Duygusal-Romantik-Aşk)


Bugün itibariyle Canan Tan'ın bu kitabını da bitirdim.Hoşuma gitti bu kitap.Sonu dramatik olsa da güzeldi.İmkansız bir aşk öyküsünü konu almış Tan bu romanında.Amerika-Bursa-İstanbul üçgeninde gelişen aşk olayları var bu romanda.Aslı ile Murat'ın aşkı mesafelere takılıyor malesef bu romanda.Gözden ırak olan gönülden de ırak olur derler ya bu olsa gerek.Gerçi Aslı Murat'ın iyiliği için kaçtığını bahane ediyor ama aslında Aslı'nın kendini bilmez tavırları hat safha da tabi.Tabi bunun ceremesini yine kendisi çekiyor o ayrı.Konudan kısacık bahsedecek olursam:

Aslı ile Murat Üniversite den arkadaştırlar.Bu arkadaşlıkları kısa zamanda aşka dönüşür.Yalnız Murat'ın ailesi çok zengindir ve Aslı'yı oğullarına layık gelin olarak göremezler.Hani Türk filmlerinde vardır ya ''Sen kocaman işadamının kızısın ben ise babanın şoförüyüm,imkansız bu aşk''.Yalnız burada oğlan zengin.Gerçi Aslı da fakir değil ama:) En azından Aslı'nın babasının Holding'i yok:) Akabinde gelişen olayları tahmin edebilirsiniz herhalde.Aslı Murat'ın iyiliği için Amerika'ya master yapmaya gider.Yani bir anlamda kaçar.Kaçmakla da kalmaz:)Gerisini anlatmayacağım.Anlatırsam okumayan arkadaşlara haksızlık etmiş olurum ama:).Okuyun güzel bir roman.Sürüklüyor insanı.
                                       
                                                        Bu da Benim Sürprizim:

Bugün eşime sonsuzluk simgesi olan bir bileklik aldım.Aşkımızın sonsuzluğunu temsil etsin diye.Hani bu romanda Murat Aslı'ya sonsuzluk simgeli bir kolye hediye ediyordu.Yalnız Aslı onu kaybediyordu :) Ama eşimin asla kaybetmemesi umuduyla jestimi yaptım .Eeee kitap okumak gerçekten faydalı hani.İlham kaynağı olabiliyor insana.Buradan bilekliğin sahibine duyurulur:Seni çok ama Çoooooooook Seven Kocan...

Yorum Gönder

38 Yorumlar

  1. Canan Tan bir türlü sevemediğim bir yazar. Eşinizle bir ömür boyu mutlu ve sağlıklı bir hayat sürersiniz inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bazen eleştirsem de deviyorum Tan'ı:)Elimdeki 3 kitabını da okudum.Denk gelirsem diyerlerini de okurum.İyi dilekleriniz için ayrıca teşekkürler...

      Sil
  2. Canan Tan kitapları ile boğazımda bir düğüm bırakmıştır her zaman.Her kitabının kapağını kapattığımda mutlaka ağlıyor olurum.
    Eşinle bir ömür boyu mutluluklar dilerim :) Ne kadar hoş bir düşünce.Güle güle kullansın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın romanlarının sonu genelde hüzünlü oluyor.Bu romanın sonu ayrı bir hüzünlüydü.Diğer düşüncelerin için ayrıca teşekkürler.

      Sil
  3. Canan Tan'ın en sevdiğim romanı diye boşa söylemiyorum :) hediyeniz çok hoş, umarım sahibi de beğenir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de okuduklarım içerisindeki en iyi Tan kitabı buydu.Sahibi beğendi:)Yorum için teşekkürler.

      Sil
  4. Niyeyse canan tan kitaplarını beğenmiyorum. Bu kitabı oda arkadaşım okuyordu, o kadar bahsetti ki okumuş kadar oldum. Televole misali her duruma uygun şarkısı, şiiri... Yarabbi yoksa bir odun muyum :)

    YanıtlaSil
  5. bileklik çok şık.. eşiniz iyi günlerde kullansın inşallah.. denize girerken takmazsa iyi olur :) canan tan zihninizin yorgun olduğu ve felsefi yönü ile derinliği fazlaca olan kitapları okumak istemediğiniz zamanlar için iyi bir seçim diye düşünüyorum... nazım hikmet de iyi ki var.. ne büyük şair olduğunu hala ilham vermesi fazlasıyla kanıtlıyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Nazım Hikmet'in çok güzel dizelerini görebiliyoruz romanda.Tavsiyeleriniz ve yorumunuz için teşekkürler...

      Sil
  6. Canan Tan'ın bu romanını ben de severek okumuştum .
    Bileklik çok şık . Eşin mutlu günlerde kullansın , sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Canan Tan'ın hiç bir kitabını okumadım henüz. Paylaşımın için teşekkürler.
    Eşin iyi günlerde kullansın inşallah bilekliğini. Bir ömür boyu mutlu olmanızı dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biryerden başla okumaya bence.Tan'ı severim.Duygusal romanları seviyorsan dene bence.Çok fazla umuda kapılma ama:)İyi dilekleriniz için teşekkürler...

      Sil
  8. Okuduğumda çok etkilenmiştim.. sevgilimde bana sonsuzluk kolyesi aldım ama son olamadık malesef...
    tesekkürler

    YanıtlaSil
  9. Merhaba,
    bu blogu okurken yazanın bir erkek olduğunu hiç düşünemiyordum.
    Benim eşim ve çevremdeki erkekler gazeteden başka yazı okumadıkları için belki. Bir erkeğin böylesine kitap okuyup blog tutarak dünyayla paylaşmasının çok özel bir şey olduğunu düşünüyorum.
    Eşiniz ve siz umarım mutlulukla sonsuza kadar yaşarsınız..

    http://bendengecenkikayeler.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sağolun.Aslında çoğu kişi hatta en başta herkes bayan sanıyordu beni.Bloğun uğurböcekli temasından dolayı:)Severim ben uğurböcüklerini:)

      Sil
  10. güzel kitaptı okumuştum. Bende bloğuma beklerim. www.bakbuharika.blogspot.com

    Bak bu harika artık facebookta, beklerim

    http://www.facebook.com/pages/BaK-Bu-HaRiKa-DeKoRaSyOn/447201555298044

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sitenize zaten üyeyim.Yalnız facebook kullanmıyorum:(

      Sil
  11. Aşkınızın hiç eskimemesini dilerim:) Evet kitap okumak çok faydalı:) İYi ki gerilim kitaplarından etkilenmiyorsunuz:) Şaka bir yana Ben de Canan Tan'ın kitaplarını çok çok beğenemiyorum.Yukarıda bahsedilen odunluk bende de mi var ne:)Keyifli okumlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Odunluk diye bir tabiri kabul etmiyorum:)Ayrıca beğenmek zorunda da değilsiniz.Bazen bana da oluyor bazı yazarları sevemiyorum bir türlü::)
      Bu arada sağolun iyi dilekleriniz için.

      Sil
  12. bunu annem okudu ağladı.
    :)
    tan da bana kulin gibi geliyoo.
    gazteci.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anneniz o zaman ateşböceği yolunu okumasın,daha çok ağlar:)Gazeteci gibi mi:)

      Sil
  13. don kişot gelmiş geçmiş en iyi roman kabul ediliyor tüm edebiyat çevrelerinde. veeee en sevdiğim roman ayrıcaa.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın harika bir kitap.Okurken gülmekten zor yoğunlaşıyorum romana:)

      Sil
  14. Bilekliğin sahibi de gelsin bir yorum yapsın dedim :)
    Çok beğendi,emin olabilirsin sonsuza kadar yanından ayırmayacak ve yanından ayrılmayacak...

    YanıtlaSil
  15. Canan Tan kitaplarını seven tam seviyor, sevmeyen hiç sevmiyor :) oratası yok yani. Ben kararsızım aslında, bazen, bazı yazarları sırf tanımak için okurum. Tan'da onlardan biri.

    Kolye çok zarif ve anlamlı bir hediye olmuş. Ah dilerim hep böyle sürsün Aşk'ınız :) ne güzel dimi birini sevmek..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok güzel bir duygu birini sevmek.Yorumun için teşekkürler..

      Sil
  16. Canan Tan severim.Yüreğim Seni Çok Sevdi ve Piraye ,güzeldirler.
    Anlamlı hediyeler özel oluyor , eşinizle size bir ömür mutluluklar dilerim.

    YanıtlaSil
  17. Bu kitaba yeni başladım.En son yürekler ölürün yazıları büyük olunca ve heyecanlı olunca kitabı bir günde bitirdim.Bunun yazıları biraz daha küçük.Biraz aksayacak gibi..Umarım dediğiniz kadar güzeldir...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuduğum Tan kitapları arasında en çok bunu beğendim ben.Umarım siz de beğenirsiniz...

      Sil
  18. bu kirabı bendeokumuştum güzeldirKolyeye bayıldım.Eşiniz güle güle taksın:)

    YanıtlaSil
  19. Kitap Canan Tan'ın diğer bir kitabı olan Piraye adlı eserine cok benziyor özelliklede karakterlerin benzerlikleri çok fazla . Nazım Hikmet siirleri cok fazla geciyo bu romana ayri bi guzellik katmis. İmkansız dedikleri herseyi yapan ama aşktan kaçan Aslı ile aşkı icin herseyi göze alabilecek kadar delikanlı Murat'ın inanılmaz denicek kadar zorlu aşkı okuyucuyu kendine sürüklüyo . Canan Tan'a bu guzel eseri icin Teşekkür etmemek elde degil açıkcası. Herkese öneririm.

    YanıtlaSil
  20. @Adsız
    Size katılıyorum.Yorumunuz için teşekkürler..

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..