Tami Hoag-Şahitler Kulübü (Polisiye-Gerilim)

Polisiye Gerilim'in kraliçesi Tami Hoag'dan güzel bir roman daha.Bu dalda çok başarılı bir yazar bence.Psikopat eseriyle tanıdım bu yazarı ve bu romanından sonra bütün romanlarını okuma kararı aldım.Kitaplarının en  sevdiğim yanı sonunun kolay tahmin edilememesi ve romanın kendisini hemen ele vermemesi.İşte bu özellik çok hoşuma gidiyor.Katil kim tarzı romanlardan hoşlanıyorsanız tam sizlik bu roman.Polisiye-Gerilim sevenler için çerez niyetine gidecektir.

Konudan bahsedecek olursak:
Elena Estes eski bir dedektiftir.Dedektifliği bıraktıktan sonra bir at çiftliğinde çalışmaya başlamıştır.Birgün iş çıkışı  kanal içerisinde bir ceset görür.Bu ceset yirmili yaşlarında bir bayan cesettir.Tam anlamıyla bir kadavraya dönüşmüştür.Kanal içerisinde bulunan timsahlar bazı uzuvlarını yemiş ve neredeyse cesedi tanınmaz hale getirmiştir.Elena hemen Polisi arar ve eski iş arkadaşı olan Landry hemen olay yerine gelir.Elena katili bulmaya kararlıdır.Çünkü ceset aynı yerde çalıştığı arkadaşı olan İrina'ya aittir.Eski mesleğinin avantajlarını kullanan Elena kişisel çabalarıyla bakalım katili bulabilecek mi?
Cinayeti aydınlatmak çok zor olacaktır.Nitekim kahramanlarımızın karşısında Şahitler Kulübü vardır.Kendilerine böyle hitap eden topluluk olayla ilgili hiç açık vermez ve bu onlar için büyük bir sırdır.Elena ve dedektifleri ne gibi zorluklar ve sürprizle beklemektedir?

Heyecanla okuduğum ve sonunda hadi ya dediğim güzel bir roman.Tavsiye ederim...

Yorum Gönder

18 Yorumlar

  1. Psikopat, aklımın bir köşesinde bekleyenlerdendi. Yorumunuzdan sonra Tami Hoag alınacaklar listeme kaydı :)
    Teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağlam bir yazar.Asıl ben teşekkür ederim yorumun için...

      Sil
  2. Her yerde (kitapçılarda, marketlerde) gördüğümüz halde, tanımadığımız, yorumlarını okumadığımız için uzak durduğumuz bir yazardı. Beğenilerinize güveniyoruz, artık uzak durmayalım o zaman.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten uzak durulmayacak bir yazar.Ben henüz 2 romanını okumama rağmen müptelası oldum diyebilirim.Elimde bir kitabı daha var onuda okuyacağım kısa bir süre sonra.

      Sil
  3. bu yazarın kitapları gerçekten çok iyi . Bende pisikopatı okudum. Bu kitabı da birara almayı düşünüyorum. Yorum için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten çok heyecanlı ve güzel oluyor.Özellikle Psikopat çok güzeldi.Bu kitapda güzel tavsiye ederim herkese.Yorum için ayrıca teşekkürler...

      Sil
  4. Ben de sürekli görüyordum bu yazarın kitaplarını ama ismi tanıdık olmadığı için almayı hiç düşünmemiştim.Sizin beğenilerinize güveniyorum ve en kısa zamanda okumayı düşünüyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler görüşleriniz için,güvenmenize sevindim:)

      Sil
  5. kitaplara da bloga da bayıldım.hele de şu koleksiyonlara :D
    walla ben de imrendim kendi kitaplarımı böyle koymak geldi içimden.bu arada tess gerittsen ben de okumak istiyorum koleksiyonda görünce yazmak istedim.herkes çok beğeniyor.bu hafta alıcam kesinlikle :)
    iyi akşamlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tess Gerritsen okumak bambaşka bir duygu.Kesin okumalısın.İyi dileklerin için ve güzel yorumun için teşekkürler...

      Sil
  6. HAYIRLI AKŞAMLAR:)
    GÜZEL VE DEĞİŞİK BİR KİTAP SÜRÜKLEYİCİ VE AKICI TEŞEKKÜRLER.

    YanıtlaSil
  7. hah şöle.
    hoag ilk kitabından başlayarak (oğlak yayınları) tümünü okudum.
    gerritsen ve cornwell de.
    gerilimin üç prensesi bunnar.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende gerilimcisin ha.Mübarek hepsini okumuşun,helal:).Hoag iyidir ya.Gerritsen kitaplarını okudum ama cornwell hiç duymadım.Birde Ruth Rendell var sanırım:)

      Sil
  8. patricia cornwell çok iyi.
    :)
    ruth rendell taş gibi.
    polisiye o. tümünü okudum.
    bi de patricia highsmith var.
    o duayenleri.
    :)
    hepsinin üstünde ama dean r. koontz var.
    yetmiş kitabı filan oldu türkçede.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Koontz'da duymuştum.Okuyalım bakalım kitaplarını.Bilgiler için ayrıca teşekkürler...

      Sil
  9. jean christophe grange'tan sonra polisiye roman yazarı listemde yerini alan bir yazar oldu.Psikopat Şahitler Kulübü ve Ölümden daha derin kitaplarını okudum olayların akışı çok iyi ve hiç sıkılmadan her kitabını en geç 1 haftada bitirdim çok başarılı :D

    YanıtlaSil
  10. @Adsız
    Size sonuna kadar katılıyorum.Polisiye-gerilim konusunda en sıkı yazan bayan yazarların başında geliyor diyebilirim,en azından benim için.Yorum için teşekkürler.

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..