Mutluluğun Farkına Varabilmek!!


Evini bir davet sonrası temizlemek için uğraşıyorsan; Bir çok arkadaşın var demektir.
Faturalarını ödeyebiliyorsan; Bir işin var demektir.
Pantolonun biraz sıkıyorsa; Aç kalmıyorsun demektir.
Yanındaki adamın sesinden rahatsız oluyorsan; Duyuyorsun demektir.
Camları silmen gerekiyorsa; Bir evde yaşıyorsun demektir.
Yığınla yıkanacak ve ütülenecek çamaşırların varsa; Giyeceğin var demektir.
Çalar saatin sabahın köründe çalıyorsa; Yaşıyorsun demektir.

Ve Tüm Bunların Farkına Varabiliyorsan, Mutlusun Demektir.

Mutluluk; Sorunsuz Bir Yaşam Değil, Sorunlarla Başa Çıkabilme Yeteneği Demektir

Yorum Gönder

16 Yorumlar

  1. Çok güzel özetlemişsin. Gerçektende sorunlarla başetmek büyük yetenek istiyor. Saygılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında ben özetlemedim biryerden aldım.Çok hoşuma gitmişti,beğenmenize sevindim hocam.

      Sil
  2. Daha öncede okumuştUm ve çok beğenmiştim bu yazıyı..
    Tekrar okumak iyi geldi..
    Sevgiler cnaım.

    YanıtlaSil
  3. sorunsuz insan zaten olamaz ,o halde sorunlarla başetmeyi öğrenmek zorundayız.
    mutlu sabahlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok doğru bir tespit.Hayırlı günler size de...

      Sil
  4. Farkına varabilmek ve bunlar için şükretmek .
    Çok güzel bir yazı , teşekkürler .

    YanıtlaSil
  5. Yorumunuz için bende size teşekkür ederim.Beğenmenize sevindim.

    YanıtlaSil
  6. "Mutluluk; Sorunsuz Bir Yaşam Değil, Sorunlarla Başa Çıkabilme Yeteneği Demektir"

    Hepimizin yaşam felsefesi bu olsa gerek..hoş daha önce de okuduğum bir yazıydı..sizin sayfanızda çok anlam kazanmış teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkürler.Herkes mutlu olabilse keşke...

      Sil
  7. mutluluğun bu kadar kolay farkına varabilmemizi diliyorum ben de :)

    YanıtlaSil
  8. Mükemmel bir yazı olmuş.Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  9. evet bunları yapan benim
    camları siliyor, ütü yapıyor ,
    çamaşır yıkıyor, bağıaran adamın
    sesinden rahatsız olmamış gibi yapıyorum
    çünkü o benim patronum
    ben bir hizmetçiyim
    diye bir yazı olsaydı hemen drama bağlardık:)) neyseki değil:))

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..