Dehşet Kapanı Filmi-2012(Korku-Gerilim)

Adından da anlaşılacağı gibi dehşet bir filmdi.Uzun süredir bukadar etkili korku filmi izlememiştim.Aslında çok fazla korku değil ama bayağı sürükleyici idi.Hele filmin sonlarına doğru Dehşet Ordusu'nun serbest kalıp önüne geleni öldürmesi harikaydı:)

Klasik bir korku filmi gibi başlıyor.5 arkadaş başka bir arkadaşın evini ziyaret etmeye giderler.Yalnız bu ev tepelerin üzerinde,uzak biryerdedir.5 arkadaş tepedeki eve ulaşırlar.(Aslında içlerinden birinin kuzeninin evi sanarlar bu evi.) Herşey normal giderken doğaüstü şeyler olmaya başlar.Korku dolu dakikalar başlar.Zombi türevi yaratıklar evi basar ve elemanları öldürmeye çalışır.Aslında bir firmanın canlı yayınındadırlar ancak haberleri yoktur.Japonlarla çekişme yaşayan ve onlara rakip olan bir firmanın düzmecesidir bu ev.Zombileri de onlar eve salar.Ölüm-kalım mücadelesi işte o an başlar.Bu kadar yeter sanırım açıklama kısmı.Aslında yazacak çok şey var ama...

Filmi otel serilerine benzettim biraz.Canlı yayını izleyenler bahis oynuyordu.En son kim ölecek diye.Otelde de buna benzer bir bahis vardı.Korku-Gerilim severlerin kaçırmaması gereken bir film.Tavsiye edilir...

Yorum Gönder

25 Yorumlar

  1. Tamam,tamam dur biraz korkayım:)
    sonra eleştirimi yaparım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu arada izledim evet güzeldi ama ben daha çok korkmayı bekliyordum,korkmadım ki korkmadım:)))

      Sil
    2. Korkudan daha çok gerilim var aslında bu filmde.Heyecanlıydı ama demi:)

      Sil
  2. Üniversite yıllarımı hatırladım birden.Ödevler ve raporlardan sonra kendimizi ödüllendirir film sonunu tahmin ederdik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben en çok ktail kim türü filmlerin sonunu tahmin etmeyi seviyorum.Korku filmlerinde de en son kim ölecek:)

      Sil
  3. Çok sevdiğim arkadaşım var Selin diye..Her gün buluşmamızda bir korku filmi izlerdik onunla aklıma geldi şimdi :)
    İzlemeye çalışacağım bunu da teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. Gerilim severim ama korku filmlerinden fena korkarım:)

    YanıtlaSil
  5. ben de uzun zamandır böyle güzel bir korku filmi izlememiştim.
    bunu bayadır duyuyorum birilerinden, hep karşıma çıkıyor izlemeli :)

    YanıtlaSil
  6. Merak ediyordum aslında sizin bu film hakındaki yorumunuzu :) dehşet ordusunun serbest kaldığı sahne, tam bir kan gölüydü. Aman Allahım her yer bir anda kıpkırmızı oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten o sahneyi unutamıyorum.Ne biçim bir orduydu o öyle:)

      Sil
  7. Korku filimlerini inanın hiç sevmedim. Lakin ilginç olmalı buraya taşıdığınıza göre. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ilginç ve bir o kadar da heyecanlı.Ara sıra denemek lazım korku film de.

      Sil
  8. heeey süper bi film izlemişsin. sevmişsin de.
    :)
    bilmem hatırladın mı ki, bu filmin, tüm zamanların korku klasiklerinden olacağını düşünüyorum diye yazmıştım bilokumda.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hatırlıyorum.İlk senin bloğunda görmüştüm zaten.Klasik olabilir bence de.

      Sil
  9. mim ödül yazılarını bikaç gün geçince siliyorum da.
    tamam sana akşam göndericem buraya.
    eşinle yaparsınız.
    zaten aslında eşler arasında yapılıyormuş.
    ama ikinizin de blogu var.
    birlikte yaparsınız belki eğlenceli olur ki sizin için.
    :)

    YanıtlaSil
  10. mim buydu. beni mimleyen arkadaştan kopyaladım. :)
    fena mim diil. sevmezsin biliyorum. ama ne bileyim evde yaparsınız aslında eşler yapıyomuş da.
    :)

    1-Blog deyince aklına ne geliyor?
    Farklı dünyalar, değişik insanlar, yeni bakış açıları, yeni bilgiler… diye çoğaltabileceğim bir çok şey.

    2-Sence bloglarda en çok neler paylaşılıyor?
    Her şey paylaşılıyor aslında ama ortak nokta olduğu için hepsinde şu olabilir sanırım, kişisel düşünceler.

    3-Paylaşımda bir sınır olmalı mı?
    Olmamalı bence çünkü bazısı için sınır olan bir şeyi başkası çok sevebiliyor. Hoşlanmadığım paylaşımı okumam ama hoşlanan olduğu için onlar okusun sınır olmasın. Kişi kendisi istiyorsa neden sınır koysun. Ama kendim paylaşımlarımda sınır koyar mıyım koyarım çok az şey paylaşırım çünkü paşa gönlüm öyle istiyor:)

    4- Sence neyi paylaşırsa bir insan aşırıya kaçmış olur?
    Düşündüm ama aklıma gelmedi sanrım insanları kötü şeyler yapmaya yönlendiren kötü mesajlar veren şeyler olabilir.

    5-Blog yazsaydın ismi ne olurdu ve hangi konularda yazardın?
    Blog yazıyoruz zaten acaba bu soru başka blog yazsaydın falan mı? İsim ve konu beni çok zorlayan şeyler bu bloga zor isim buldum zaten çok saçmada oldu ama seviyorum yinede :) Aynen böyle kalsın ne konuda yazacağım oda sürekli değişen bir şey.Böyle açmışım bir salak mutluluk zamanımda başka bir tane için uğraşmam sanırım. Adı serseri depresyon hangi konularda yazılacağı hala muamma her an her şey olabilir belli bir şey yok:)

    6-Benim blog yazarlığım hakkında ne düşünüyorsun?
    Şu anda blog yazarlığın hakkında pek yorum yapamam çünkü yeni takip edip okumaya başladım. Ben takip ettiğim blogların genelde çoğu yazısını okuyup bloger hakkında fikir sahibi olurum. Şu aralar çok blog takip etmeye başladım bazılarını öne aldım eski yazılarını okuma konusunda. Senin de tüm yazılarını okursam fikir sahibi olurum ama sanırım 10 yazını okudum çoğu çekilişle ilgiliydi. Fakat en sona yazdığın biricit şunu yapıyor tarzı kısmı çok hoş ve samimi geliyor. Bu kısa zamanda ancak bu kadar fikir sahibiyim:)

    7-Blogumu takip ediyor musun, itiraf et :)
    Evet önceki soruda sanırım bunun cevabını da verdim. Yeni başladım takibe:)

    8-Bloguma 10 üzerinden kaç puan verirsin ve gelecek için bana tavsiyelerin nelerdir?
    Puan vermek ve ben nasıl olcak bir de tavsiye vermem gerekiyor. Sanırım sen bana tavsiye versen daha iyi olur, tecrübesiz olan benim sonuçta:) 10 puan veriyorum. Her gün yazıyorsun sanırım ve çoğu çekiliş vb. takip edip bilgi veriyorsun. Bütün yorumlara tek tek cevap veriyorsun blogunla ilgileniyorsun yani.10 puan az o zaman 100 puan:)

    Değerli nightsun, S. darko, deeptone ve sessiz gemi sizi mimledim. Öğrencilerimiz sınav haftasında olduğu için belki yapamaz hoş görürüm. Deeep zaten yapmaz hoş görürüm. Sessiz gemi canı isterse yapar sevinirim:)

    YanıtlaSil
  11. Teşekkürler,size de hayırlı kandiller...

    YanıtlaSil
  12. Büyük bir beklentiyle oturup koca bir hüsranla sonuçlanan filmlerden birisiydi benim için... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben beğenmiştim açıkcası:)

      Sil
    2. Aynı şekilde bende hiç beğenmedim. Üstüne üstük sevgili Thor'un bu filmde oynaması hayal kırıklığı oldu. Film de tek hoşuma giden şey; o kafası sürekli hoş olan çocuğun konuşma tarzı ve espiri anlayışıydı.

      Sil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..