HANGİSİNİ ÇOCUKKEN YAPMADIK Kİ...? (:




HANGİSİNİ ÇOCUKKEN YAPMADIK Kİ...? (:


1- Gazoz şişesini calkalayıp calkalayıp fışkırtmak

2-İstop oynarken tutulan rengi bulmak uğruna verilen savaşta sokaktan geçen insanlarin ustune atlayip 'tuttum tuttum' diye bagirmak.

3- Bisiklet sürerken elleri bırakıp akrobatik hareketler yapmak ve neticede yere yapışmak .
...
4-Bakkaldan eve gelene kadar ekmeğin bütün kıtır yerlerini koparıp yemek.

5-Namaz kılan anneannenin uzerine cikip atcilik oynamak

6-Perdeden perdeye uçarak tarzancılık oynamak ve kopan korniş yüzünden anneden hafif yollu terlik yemek.

7-Buzdolabının ışığının dolap kapalıyken de yanıp yanmadığını görmek için aradan içeri bakmak

8-Kafayı balkon demirleri arasına sıkıştırmak.

9-Balkona gizlenip gelene geçene su tabancasıyla su püskürtmek veya nişan alıp tükürmek

10-Yoldan akan suyun önüne çerden çöpten baraj kurmak

11-Mandalinanın kabuğunu yanındaki arkadaşının yada kardeşinin yüzüne sıkmak

12-koltuk minderlerinden ev yapmak.

13- Kapı aralarına tırmanmak


NOT:ALINTIDIR...

Yorum Gönder

27 Yorumlar

  1. 5,6,9hariç diğerleri bende de mevcuttur::)
    ne güzel günlerdi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sadece 5'i yapamadım.Çünkü anneannem ben doğmadan ölmüş:(

      Sil
  2. galiba çoğunu bende yapmıştım,şimdide bazılarını oğlum yapmaya başladı,yeniden çocuk olmak mümkün olsaydı keşke.
    mutlu hafta sonları...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet herşey çocukken zevkli oluyor:)Size de mutlu haftasonları.

      Sil
  3. tamamı olasada bir kısmı ve daha fazlaları mevcut :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet listede bazı eksiklikler benim de gözüme çarptı:).Hoşgeldiniz bu arada.

      Sil
  4. Atatürk'ü Anma,Gençlik ve Spor Bayramınız Kutlu Olsun...

    YanıtlaSil
  5. 5,6,7,8 hariç tükürme kısmıda yok ama eksiği çok listenin:)))Bütün çocuklar mı canavar oluyor:))

    YanıtlaSil
  6. gelip geçenin kafasına su püskürtmek :)
    çok eğlendim okurken :)

    YanıtlaSil
  7. Komuşu zillerini çalarak kaçmak,
    bakkalın önündeeki kasaları aşırıp koltuk yapmak sonrada babadan azar yemek.Çocukluğumuz...Şöyle bir bakıyorumda oğluma sanırım o benim gibi çocukluğunu yaşayamayacak teknoloji furyasından :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne çok yapardım o zil çalmayı.Ne iyi oldu hatırlattınız:)

      Sil
  8. Çelik çomak oynamak, kıldan ve çaputtan yaptığımız küçük toplarla oyun oynamak....Eline sağlık. Çocukluk anıları unutulmaz ki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çelik çomak hiç oynamadım ben ya.Mahallede birkere denk gelmedim şu oyuna malesef.

      Sil
  9. keyifli bir yazı...ayrıca fotoğraf çok tatlı...

    YanıtlaSil
  10. Bende 5 hariç hepsini yapmışım :) anneanne ve babannemi hiç görmedim diyebilirim.

    Ah deli çocukluk, rüzgar gibi geçen günler. İnsan çocukluğun ne kadar hızlı geçtiğini büyüyünce anlıyor malesef..

    YanıtlaSil
  11. Çok nostaljik oldu bu yazı, hatırlattı bana geçmişteki günleri...
    Hoşlanırım zaten eski yılları, özeliikle çocuk olduğum 80 sonrası- 90'lı yıllar hakkında okumayı...
    Sevgiler,
    www.ceylinolmez.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 90'lı yılları hatırlattıysa şu postu okumanızda fayda var.Umarım okursunuz:
      http://kitapcumhuriyetim.blogspot.com/2012/04/90larda-cocuk-olmakcocuk-olmay-ozlemek.html

      Sil
  12. 5,6,7,8,13
    hariç hepsini yaptım =)

    YanıtlaSil
  13. heeeeey evet ne güzel toparlamışsın. yaptık tebi.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen yapmazsan şaşardım zaten deep:)Mümkün değildi aksi zaten:)

      Sil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..