Kitap Mimi (Başka Mim Olsa Cevaplamazdım:)


Mimlerle aram hiç iyi değil ve mimlere cevap yazmıyorum.Ama konu kitap ve mim çok hoş.Cevap yazmadan olmaz dedim ve bir ilke imza attım:)Sevgili maviumut mimlemiş beni.Kitap okumayı seven biri olarak da yanıtlamak düştü benim payıma da:).Gelelim sorulara:


1.Ne sıklıkla kitap okursunuz?
Ne zaman boş bir an bulsam okurum.İşyerinde az da olsa zaman bulunca okuyorum.Gece yatmadan önce de kitap okumayı seviyorum.Abajurun tatlı ışığında güzel oluyor:)

2.En sevdiğiniz yazar/lar?
Ayrım yapamıyorum ama yazacak olursam:Tess Gerritsen,Jean Christophe Grance,Stephen King,Tami Hoag,Ted Dekker,Lisa Gardner,Ahmet Ümit...

3.En beğendiğin Kitap/lar?
Cerrah,Çırak,Psikopat,Karakule serisi,Düzceli Mehmet,Çatı serisi,Siyah Kan,Leyleklerin Uçuşu,O,Kusursuz Tuzak,Erebos,Psikiyatrist...

4.(Yerli/yabancı) hangi yazarların kitaplarını daha çok tercih edersin? 
Aslında böyle bir ayrım yapmıyorum.Güzel yazan her yazarı okurum ben:)

5.Bugüne kadar en beğendiğin kitap serisi? 
Tabi ki Stephen King-Karakule Serisi.Bu serinin üzerine seri tanımam...

6.Daha çok hangi tarz okumaktan hoşlanırsın? 
Polisiye-Gerilim,Psikolojik-Gerilim,Korku,Tarihsel.

7.En son hangi kitabı okudun?
Ahmet Ümit-Patasana:)

8.Şu anda hangi kitabı okuyorsun? 
Ateşi Yakalamak

9.Kitap blogları hakkında ne düşünüyorsun? Yeterli mi? 
Bu konuda çok iyimserim.Değişik yazarları tanıma fırsatı buluyorum kitap blogları sayesinde.Çok güzel gelişmeler var bu konuda.Okumaya başlayan bir toplum olduğumuza inanıyorum.Kitap blogları oldukça yeterli bence.Çok faydalı.Güzel yazarlar,güzel mekanlar,güzel hisler,daha ne olsun:)

10.KİTAP OKUMAK sizin için ne ifade ediyor? 
O kadar çok şey ifade ediyor ki.Gitmediğimiz diyarlara götürüyor kitaplar bizi.Tatmadığımız duyguları tattırıyor.Ruhumuza güzellik katıyor.Su içmek nasıl insan için çok önemli bir ihtiyaçsa;kitap okumak da ruhumuz için bir ihtiyaçtır bence.

Bütün kitap okuyan bloggerlara gelsin bu mim!!!


Yorum Gönder

15 Yorumlar

  1. Ben de her yerde kitap okuabilirm.
    Dersimi bile çorba karıştırıken çalışırdım.
    Tuvalet ve gece uyumudan önce okumak favorilerim

    YanıtlaSil
  2. öncelikle mimleri sevmemene rağmen cevapladığın için çok teşekkür ederim.
    ama böyle bir mimde senin cevaplarını görmesek olmazdı!
    Ateşi Yakalamak'ın yorumlarını beklemekteyim.filmi de 2. kitabı da güzel tavsiye edilir;)

    YanıtlaSil
  3. Ben teşekkür ederim.Okuduktan sonra yorumumu yazacağım.Filmini izledim bende.Güzeldi ama çok yeri esgeçmişler.

    YanıtlaSil
  4. Kitaplar konusundaki duygularınıza katılıyorum. Kitaplar hiç bilmediğimiz, tanımadığımız, yanımızdan geçip giden insanların hayatına dokunmak bir anlamda.

    Mim konusundaki düşüncelerinize katılıyorum ama son yazıma bir bakarmısınız rica etsem.

    YanıtlaSil
  5. Okumak bir tutku olmalı insan yaşamında. Saygılar bu güzel paylaşım için.

    YanıtlaSil
  6. ne güzel iyi yapmışsın.
    yaşasın kitaplaaaar.
    :)))

    YanıtlaSil
  7. Stephen King'in şu serisini ben okumadım ve merak ediyordum. Bu yaz için iyi bir kitap olur mu sizce? Tatilde alıp okuyayım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bomba gibi olur hemde.Karakule serisi,şuana kadar okuduğum en iyi seri...

      Sil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..