Ah Lost Oldu mu Ama Bu Final Şimdi?

Birkaç ay önce Lost izlemeye başlamıştım.Bayağı geç kaldım ama:)Herneyse dün itibariyle bitirdim Lost'u.Dile kolay tam 6 sezon.İzlemek bayağı bir zaman alıyor.İlk başlarda herşey harikaydı.Özellikle ilk 4 sezon mükemmeldi diyebilirim.Ama 4.sezondan sonra tren raydan çıkmıştı artık.Senaristler o kadar saçmaladılar ki 4.sezondan sonra.İlk başladığımda çok heyecanlıydı.Günde bazen 4 bölüm izlediğim dahi oluyordu.Acaba ne olacak hissi ve merak izlettiriyordu diziyi.

Lost'u bilen bilir zaten ama birazcık açıklayım.Bir uçak kazası olur ve yolcular bir adaya düşer.Oceanic 815 sefer
sayılı uçaktır bu.Yalnız bu ada ve yolcular sıradan değildir.Her yolcunun bir hayat hikayesi ve hayatlarının dönüm noktası vardır.Bu ada onları zor bir imtihandan geçirecektir.Ada çok farklıdır.Bulunamaz bu ada hiçbir zaman.Zaten yolcular okyanusa düştü diye haberler çıkmaktadır.Uçağın iskeletini bile bulurlar okyanusta.Ancak aynı uçak adaya düşmüştür.Şimdi nasıl oluyor bu diyeceksiniz ama izlemeniz lazım:)Ada da zaman çok farklıdır.Bir bakarsınız 30 yıl öncesine gitmişsiniz.Bir de Dharma girişimi var.O konulara hiç girmeyim en iyisi:)

Adamızda uçuk kaçık tipler vardır.En sevdiğim tip de Sawyer tiplemesidir.Adamım:).Çilli var birde Kate Austin:)Doktor olmazsa olmaz zaten.Jack doktorumuz ve iyilik meleğimiz.John Locke var sakat adam ama adaya düşünce sakatlığı geçer.O zaten özel insandır ada için:)Charli vardır.Drive Shaft'ın solisti:)Claire sarışın kızımız hamiledir ve adada doğurur:)Charli ona aşık olur.Sayid var.Iraklı olduğu için terörist muamelesi görür bir ara:)Bomba ve elektronik konusunda uzmandır hani:)Hugo'dan bahsetmezsem olmaz.Şişko oğlumuz o bizim.Ölüleri felan görür.Bunlar bir kısmı yolcuların.Bu yolcuların bir amacı vardır.Tabi ki adadan kurtulmak.Yalnız bu hiç kolay değildir.Dedim ya bu ada normal değil.Acayip şeyler oluyor burada:)

Final tam bir fiyaskoydu.O kadar heyecanla izledim ama sonunda HÖNK dedim kaldım.Yakışmadı hiç bu basit son.Hele bir de adayı koruma muhabbeti yokmu.Tam bir komedi.Meğer adanın kalbi bir ışıkmış:)Işığın sönmemesi lazım.Jacop koruyordu normalde adayı.Görevi Jack'a verir.Al dostum şu suyu iç.Tamam bak oldun sen.Benim gibisin sen koru şimdi:)Jack daha sonra Hugo'ya al dostum şu suyu iç,bana birşey olursa sen koru adayı.Nasıl bir suymuş bu peah:)Herşey rağmen pişman değilim.Yine olsa izlerim.Çünkü ilk 4 sezon çok feciydi:)

Yorum Gönder

19 Yorumlar

  1. aaaa lostu eskiden izliyordum. unutmuşum valla. vay be iyiydi. boşver bee sonunu bak feciymiş işte.
    :)))))
    son kahramanımı okursun bi ara.
    :)

    YanıtlaSil
  2. Tamam okurum birazdan.Zaten okuyordum,şu dedektifli olan demi:)

    YanıtlaSil
  3. Bende yıllar önce başlamıştım ama 3. sezonda kaldım. İnsanın elinde hazır bulununca sürekli izlemek istiyor ilk sezonu 2 günde izlemiştik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen.Bende ilk sezonları çok hızlı izlemiştim.Ama son sezonda süründüm adeta:)

      Sil
  4. "Yaprak Dökümü'nün Finali Bile Lost'unkinden Daha İyiydi" diyenler kulübüne hoş geldiniz :))
    Yeni bölümü izleyebilmek için dakikaları saydığımızı bilirim. Sonuç; hızını alamayan senaristin hezimeti oldu!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen.Senaristler o kadar saçmaladılar ki sonunu birleştiremediler.Hele o adadaki ışık muhabbeti yokmu :)

      Sil
  5. Anlatımınız ve tanıtımınız için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. Ben geç kaldım diye hiç başlayamadım .
    Anlatımın için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. İzlemeyi düşünüp de bir türlü başlayamadığım dizidir. Benim işim komedi ama izlesem mi bilemedim şimdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anlattıklarımı dikkate al ve ona göre izlemekte karar ver:)

      Sil
  8. Büyük bir keyif ve heyecanla izledim diziyi. Ve sonunu izlediğimde sizin gibi yorum yaptım. Sonu bu olmamalıydı. Bence bağlayamadılar ve böyle bitirdiler.
    Ama izlenmeye değer bir diziydi...
    İyi geceler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı duyguları paylaşıyoruz demek:)

      Sil
    2. İzleyen hemen hemen herkes aynı kanıda...
      İyi akşamlar.

      Sil
  9. Siz de Lostzedelerden oldunuz demek :) Yine de ilk sezonları efsanedir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle,zedelendik:)Yalnız ilk 4 sezon çok sağlamdı.Yine olsa yine izlerim:)

      Sil
  10. Ben ilk sezon izleyenlerdenim bir daha fırsatım olmadı ilk sezonlarda harikayyydıı:))
    izlemeyipte çok şey kaybetmemişim):))

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..