Pamuk Prenses Ve Avcı Filmi



Charlize Theron'un kötü kalpli kadını canlandırdığı bu filmi bugün izleme fırsatım oldu.Şimdi de bu tarz filmler türemeye başladı.Daha önce Kız ve Kurt filmini paylaşmıştım.Orada kırmızı başlıklı kızımızın fantastik hikayesine tanık oluyorduk.Burada da aynı şey Pamuk prenses için geçerli.Yalnız bizim çocukken şiddetten uzak çok sevdiğimiz pamuk prensesimiz bu sefer çok zor durumlarda.İğrenç yaratıklar,kan şiddet vs....Cadımız zaten çok vahşi hernekadar Theron olsa da:)
Ha bu arada yedi cücemizi de unutmamışlar hani:)

Konusunu malum herkes biliyordur.Cadı vardır ve amacı pamuk prensesin kalbini ele geçirip ölümsüz olmaktır.Bir de ayna muhabbeti var tabi.Ayna ayna söyle bana benden daha güzel varmı şu dünyada:).Yalnız aynayı acayip abartmışlar.İçinden tuhaf bir sıvı felan akıyor,insan şekline giriyor sandım birara:)Prensesimiz birşekilde kaçar ve kara ormana sığınır.Kara ormana kimse girememektedir.Yani cesaret edemez.Ama kaybedecek birşeyi olmayan avcımızı cadı kandırır.Ölen karısını geri getirecek güya:)Fantastik olmuş bence film.Eh işte izlenebilir ama vasatı geçememiş:)Merak ettik izledik.Umduğumu bulamadım o ayrı konu.İyi seyirler...

Yorum Gönder

18 Yorumlar

  1. genelde yorumlar aynı beğenenlerin sayısı az,bende bu nedenle vazgeçtim gitmekten,hayırlı kandiller..

    YanıtlaSil
  2. Dizi olarak gösterileni izliyorum ben..:) Once Upon A Time. Teşekkürler paylaşım için.Herkese hayırlı kandiller :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizi olanı da varmış demek.Bak bunu yeni duydum:)Size de hayırlı kandiller...

      Sil
  3. Kraliçeye hayran oldum ama Kristin'den başka adam mı yoktu dedim film boyunca. Avcıyı izlemek gerçekten hoştu.
    Hepinize iyi kandiller.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Avcı karizmatikdi gerçekten.Haklısın Kristin çok eğreti durmuş.Başarılı bulmadım aslında ben filmi...

      Sil
    2. Bende bulmadım. Zaten Kris'in kıvranma sahnesinde çıkıp gidesim geldi. Nedir bu kız ile kıvranma sahneleri arasında ki bağlantı çözemedim. Avcı. Filmden çıktım ama onun etkisinden çıkmam vakit aldı gerçekten. Kraliçe hala aklımda :D

      Sil
  4. Sanırım bencillik ve sevgi ikilemi verilmeye çalışılmış. Lakin bu düşünce ne derece başarılmış ayrı konu. Filmi izlemedim. Lakin anlatımınız sonrası da izlemeye değer olmadığı düşüncesini edindim. Paylaşımlarınız bizim için bir referans özelliği taşıyor.
    Saygılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol hocam.Bencillik;haklısınız var.Cadı kraliçe bayağı bencil.Ölümsüzlük için Pamuk Prenses'in kalbini istiyor hatta:)

      Sil
  5. bende geçenlerde izledim bu filmi . Gerçekten o aynadan bende korktum yani .Nasıl yapmışlar öyle !! pamuk prenses de aslında güzeldi yani gerçek masallardaki gibi olmaması daha iyi olmuş .Bana göre tabi . Tabi içinde kurgu olunca da böyle oluyor yani :) Bilim kurgu gibiydi azıcıkın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilim kurgu değilde biraz fantastiğe kaçmış sanki.

      Sil
  6. Ben önce kitabını okuyup sonra izleyenlerdenim.Böyle bir huyum var eğer bir kitap film olduysa önce okur öyle izlerim.
    Ben kitabı da filmi de çok beğenmiştim.Charlize Theron'a kötü rolleri çok yakıştırıyorum.Çook çok mükemmel diyemem ama yine izlenebilir :)

    YanıtlaSil
  7. Bende ilk önce kitabını okuyup sonra filmini izleme taraftarıyım.Yalnız kitabı olduğunu bilmiyordum:)

    YanıtlaSil
  8. Gerçekten de artık konu sıkıntısı mı çekiyorlar ne, çocuk :) kitaplarını evirip çevirip mutantlaştırıyorlar. İyi oldu yazdığınız, boşa vakit kaybetmem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle bu ara bu furya türedi gitti.Bırakın da çocukluğumuzda ki saf halleriyle bilelim biz ama değil mi:)

      Sil
  9. Filmi izlemeyi planlıyordum -tabi ki Charlize Theron'un etkisi çok büyük:)- yalnız yazınızdan sonra umduğumu bulamayacağımı düşünmeye başladım, ve gitmesem diyorum artık :) Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eh gitmezsen de çok şey kaçırmış sayılmazsın hani:)

      Sil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..