İlk Çekilişimin Kazananı!!!







Bu güzel heyecanın ardından kazanan nihayet belli oldu.Kitapsever bir arkadaşıma çıkması beni ayrıca mutlu etti.Güzel günlerde okursun inşallah kardeşim.Kazanan:


Ben de varımmm...
http://delikitap.blogspot.com/2012/07/kitap-cekilisiiii_25.html
delikitap@windowslive.com


Not:Kargo için bilgilerini ezgidmrbs86@hotmail.com adresine bir an önce gönderirsen kargonu gönderelim..

                                         ÇEKİLİŞLERİMİZ DEVAM EDECEKTİR...

Yorum Gönder

12 Yorumlar

  1. Keyifle okusun arkadaş harika kitaplar kazandı.Ben de üzgünüm tabi:(

    YanıtlaSil
  2. Arkadaşım kazanmış:) Yine sevindim:) Ama henüz tatilden dönmedi,ben kuşlarla haber uçurdum:)Adres ve iletişim bilgilerini mail atıyorum.

    YanıtlaSil
  3. Tamam arkadaş tatilden döndüğü zaman bu konuya yazsın ya da bana mail atsın.O zaman gönderelim..Ya da tatilde belli bir ikamette ise oraya gönderelim...

    YanıtlaSil
  4. Deli Kitap'ın kazanmasına çok mutlu oldum. Keyifle okusun inşallah.

    YanıtlaSil
  5. yabancıya gitmedi üzülmeyeyim :)

    YanıtlaSil
  6. Ben de sevindim onun kazanmasına :)
    Mutlu günlerde okur dilerim :)

    YanıtlaSil
  7. Tebrik ediyorum Deli Kitap'ı.
    KEyifle okusun inşallah:)

    YanıtlaSil
  8. Tebrik ederim. :)
    Kumbaran da uğur getirsin inşallah :)

    YanıtlaSil
  9. Kazanan arkadaşı kutlarım, darısı bizlere artık. :)

    YanıtlaSil
  10. ne güzel bişi yapanı da kazananı da kutluyoring.
    :)

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..