Prometheus Filmi-2012(Bilim Kurgu-Macera)


Geçenlerde bu filmi izleme fırsatım oldu.Elizabeth Shaw rolünde Noomi Rapace oynamaktadır.Michael Fassbender,Charlize Theron,Idris  Elba ve Guy Pearce gibi oyuncular da mevcuttur filmde.

Film uzay temalı bir bilim kurgudur.Aslında en baştan alırsak;Elizabeth Shaw mağara gibi bir yerde bir kalıntı bulur.Hemen David'i yanına çağırır.Mağarada çok eski bir motife rastlarlar.Duvara yapılmış resimde binlerce yıl öncesine dayanan ufo tarzı görüntüler vardır.Çok eski olduğu için atalarının onlar olduğuna inanırlar ve bunu ilerde kanıtlayacaktırlar.İnsanoğlunun ırkının nereye dayandığını ve insanlığın tanrısının kim olduğunu bulmak amacıyla 2090'lı yıllarda bir uzay gemisinde uyanır kahramanlarımız.Yalnız gemide enteresan karakterler vardır.Örneğin robotumsu bir insan vardır ve bu varlık ölümsüzdür doğal olarak.Daha sonra alakalı gezegene iniş yaparlar.Araştırma için iniş yaptıkları bu gezegen daha sonra oradaki insanların kabusu olacaktır.

Bilim kurgu sevmeme rağmen,uzayda geçen filmlerden bir türlü haz alamıyorum:)Bu filmi de çok beğenerek izlemedim açıkcası.Bir grup bilim adamı tanrılarını bulmak için uzaya giderler,bir bakıma insanlık soyunun nereden geldiğini yani atalarını bulmaya çalışırlar.Başka işiniz yok mu kardeşim sizin:)Öyle araştırma yapmaya gezegenlere giderseniz alırsınız başınıza belayı:)Sıradan bir film gibi geldi bana.Tabi bu tarz  filmleri sevenler izlerse zevk alacaklardır.

Yorum Gönder

13 Yorumlar

  1. Yeni tema çok güzel ve orjinal olmuş

    Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler.Biraz yordu ama hala eksikleri var:)

    YanıtlaSil
  3. Bence devamı gelecek filmlerden biriydi.

    YanıtlaSil
  4. Devamı gelecek diye duymuştum ama..

    YanıtlaSil
  5. Uzay gemisinde geçen filmleri pek sevmiyorum şu konuda sana katılıyorum çokta gerçekçi gelmiyor, bulaşkık makinasındaki bulaşıkları izliyormuş gibi hissediyorum:))
    sonuna kadar izleyemediğim filmlerden biri:)


    Şu filmi;
    V for Vandetta

    izlemeni şiddetle tavsiye ediyorum tabi daha önce izlemediysen.

    YanıtlaSil
  6. Açıkçası bana biraz Alien filmini çağrıştırdı. İzledim ama bende ortalardayım beklediğim gibi değildi.

    YanıtlaSil
  7. Film zaten Alien filminin öncesini, geçmişini anlatan bir yapım. Belli bağlantıları var ve devamı da kesinlikle gelmeli. Uzun zamandır izlediğim en sağlam bilim kurgulardan birisi.

    YanıtlaSil
  8. @Aslı:Haklısın zaten Alien filmine dokundurma vardı.Filmin sonunda Alien Doğuyordu zaten uzaylının içinen çıkıyordu..

    @Enes Biga:Evet katılıyorum.Alien filmine dokundurma vardır zaten.Ama ben fazla beğenmedim:(

    YanıtlaSil
  9. yeni tema harika olmuş ben de çok beğendim:)
    bu akşam misafirlerimiz olmasaydı bu filmi izleyebilirdim.ama artık yarın akşama kaldı :)

    YanıtlaSil
  10. Çok teşekkürler,beğenmene sevindim.Bir ara izlersin artık:)

    YanıtlaSil
  11. çok karmaşık bilimsel zamazingo olunca anlamak zorlaşıyo ama görüntüler iyiydi yaw.
    :)

    YanıtlaSil
  12. Evet deep görüntüler iyiydi ama bu film benim gözümde sınıfta kaldı:)

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..