Abraham Lincoln:Vampir Avcısı 2012 (Fantastik Film)


Genelde vampir temalı filmleri hiç sevmem.Ancak bu filmi severek izledim.Görüntü ve efektler gayet iyiydi.Ancak kurgu açısından biraz zayıf buldum filmi.Amerikan Sinema sektörü yaratıcılık konusunda sınır tanımıyor.Sen git bir zamanların Amerika Başkanını vampir avcısı yap:)Yalnız bunu da yine başkanlıkla ilişkilendirip sunmaları hoşuma gitti.Zekice bir hareket.Konusu ise:


Abraham Lincoln küçükken annesi gözlerinin önünde öldürülür.Öldüren kişi ise bir vampirdir.O günden sonra Abraham vampirlerin kökünü kurutmaya kara verir.Yalnız binlerce vampir vardır ve bunu tek başına yapması imkansızdır.Ayrıca Abraham dövüş konusunda yeteneksizdir de.Bir gün bir adamla karşılaşır.Adam Abraham'ın hayatını kurtarmıştır aslında.Bu adam Abraham'a dövüşün inceliklerini anlatır ve onu tam bir vampir avcısı yapar.O günden sonra Abraham'ı tutabilene aşk olsun:)Adam geceleri çıkıp vampir avlamaya başlar.

Bir gün Amerika başkanı olur Abraham.Vampirler ve  insanlar arasında büyük bir savaş patlak verecektir.Komuta yetkisi Abrahamdadır.Amerika zaten dünyayı hep kurtarıyor ama değilmi.Amerika olmasa ne yapardık:)Vampirler,uzaylılıar,zombiler basardı evlerimizi mazallah:)

Demem o ki izlenesi bir film...

Yorum Gönder

11 Yorumlar

  1. Tavsiye için teşekkürler ,
    ben vampir filmlerini çok severim daha öncede söylemiştim
    hemen başladım izlemeye:))
    film bitince uğrar düşüncelerimi aktarırım.

    YanıtlaSil
  2. Sanatın "sinema" kısmını seyretmeyeli uzun zaman oldu...Lakin tanıtım için teşekkürler "Kitap Cumhuriyetim"

    YanıtlaSil
  3. Ben merak ediyordum bu filmi. Siz de öneriyorsanız izlemek farz oldu. ;))

    YanıtlaSil
  4. @siyah kuğu:Tamam,izledikten sonra uğra:)

    @Hüseyin GÜZEL:Ben teşekkür ederim hocam,eksik olmayın.

    @Güven Turan:Umarım beğenirsiniz:)

    YanıtlaSil
  5. lütfen benimle mail ile temasa geçebilir misiniz? muhtar@bloglarmahallesi.com sizden bir konuda düşüncelerinizi sormak istiyorum.

    YanıtlaSil
  6. Beklentimin altındaydı,ama sonuna kadar izledim:)
    tavsiye filmlerin devamını bekliyorum:)
    Örgümede selamlar...

    YanıtlaSil
  7. bu film çok iyiydi ben çok beğenmiştim :)

    YanıtlaSil
  8. @siyah kuğu:İzledikce buradan yazarım merak etme:)

    @İremce:Ben de beğenerek izledim:)

    YanıtlaSil
  9. heyoooo vampirler ben de sevmem ama bu filmi pek keyifle izledimdi.
    :)

    YanıtlaSil
  10. Aynen,görsel olarak keyifliydi:)

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..